• Σχόλιο του χρήστη 'Σ. Μ.' | 17 Νοεμβρίου 2009, 12:33

    Μα είναι επιχειρήματα αυτά? Άποψη: Καλώς προσαυξάνονται τα μόρια για το Τεστ Δεξιοτήτων. Είναι μια ενιαία εξέταση-κοινά θέματα για όλους τους υποψηφίους και δε μπορώ να σκεφτώ κάτι πιο αξιοκρατικό από αυτό. Απ. Δεν υπάρχουν πιο αξιοκρατικές πρακτικές από 3ωρα τεστ? Άποψη: Διαβάζω σε προηγούμενα σχόλια οτι για να πετύχει κάποιος υψηλή βαθμολογία στο Τεστ θα αναγκάζεται να πηγαίνει φροντιστήριο. Αυτό δεν ισχύει ούτε στο ελάχιστο!!! Απ. Στο προηγούμενο τεστ δεξιοτήτων βασίλεψαν τα φροντιστήρια. Τι δεν γίνεται στο ελάχιστο. Δουλευόμαστε τώρα? Οι υποψήφιοι κυκλοφορούσαν στα εξεταστικά κέντρα με φροντιστηριακά φυλλάδια!! Άποψη: Δεν υπάρχει συγκεκριμένη ύλη ώστε να μπορεί να στη διδάξει κάποιος! Το Τεστ στηρίζεται στην κοινή λογική και σε γνώσεις παιδιών του Δημοτικού σχολείου. Απ. ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Άποψη: Το να έχει κάποιος 2-3 Τίτλους Σπουδών δε σημαίνει απαραίτητα οτι είναι περισσότερο άξιος για κάποια θέση από κάποιον άλλο που δεν είχε τη δυνατότητα να σπουδάσει ή να κάνει 3 Μεταπτυχιακά. Απ. Φυσικά και όχι! Είναι όμως ένα αντικειμενικό μέτρο σύγκρισης το οποίο δε μπορεί να μειώνεται με τεστ και ασφαλώς είναι πιο αντικειμενικό από ένα 3ωρο τεστ. Άποψη: Στην Ελλάδα ζούμε, πόσο αδιάβλητο είναι το Εκπαιδευτικό μας σύστημα, έτσι ώστε ο κάθε Τίτλος σπουδών να αντικατοπτρίζει τις πραγματικές γνώσεις κάποιου??? Απ. Μα έλεος πια!!! κ. Υπουργέ. Θα αφήσετε αυτή τη νοοτροπία? Δε βλέπετε οτι αυτά που γράφουν, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΟΥΝ, ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ?