• Σχόλιο του χρήστη 'Λεωνίδας Σπανέλλης' | 17 Νοεμβρίου 2009, 12:22

    Το τέστ δεξιοτήτων θα πρέπει να αναβαθμιστεί ως προς το περιεχόμενο του και να ενταχθούν σε αυτό και ενότητες ερωτήσεων που άπτονται των επιστημονικών πεδίων των προκηρυσσομένων θέσεων για βασικές ειδικότητες και για τις οποίες ενδιαφέρονται οι υποψήφιοι. Έτσι με το σύστημα των μορίων (διαγωνισμοί με σειρά προτεραιότητας) και με το αναβαθμισμένο γραπτό τέστ θα έχουμε ένα μεικτό σύστημα διαγωνισμών για προσλήψεις στο δημόσιο (μόρια+τέστ). Τί ουσιαστικό νόημα και χρησιμότητα έχουν οι ξεχωριστοί γραπτοί διαγωνισμοί για το υπουργείο Οικονομικών; Γιατί όλο αυτό το μεγάλο κόστος και η ιδιαίτερη αντιμετώπιση; Οι γνώσεις, οι τίτλοι σπουδών, οι δεξιότητες που απαιτούνται για τις θέσεις στο εν λόγω υπουργείο σε τί ακριβώς διαφέρουν από εκείνες άλλων υπουργείων; Είναι κάτι σαν τη NASA το υπουργείο αυτό και πρέπει να εξετάζεσαι γραπτώς;;; Μα το ίδιο μπορεί να επικαλεστεί το κάθε υπουργείο και να ζητάει γραπτό διαγωνισμό για τις δικές του ειδικές ανάγκες και ξεωριστές ειδικότητες : γραπτός διαγωνισμός για τους αρχαιολόγους, γραπτός διαγωνισμός για τους γεωπόνους (επιστήμονες δεν είναι και αυτοί;!) και δεν θα τελειώσουμε ποτέ με την εξεταστομάνια σε αυτή τη χώρα...!!! Ειδική ενότητα ερωτήσεων στο τέστ δεξιοτήτων ανάλογα με την ειδικότητα, την κατεύθυνση κτλ. Ενιαίο σύστημα προσλήψεων για όλο το δημόσιο τομέα με εξαιρέσεις μόνοι εκεί που είναι άκρως απαραίτητο : π.χ. χειριστές εναέριας κυκλοφορίας.