• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία Τζιογκίδου' | 20 Μαΐου 2021, 20:54

    Στηρίζω τις θέσεις του φιλοζωικού σωματείου «Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας». Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα. Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ. Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.