• Σχετικά με τις συμβάσεις έργου είναι ανέφικτο η επιλογή των προσώπων που θα εκτελέσουν το έργο να γίνεται με ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 21 του Ν. 2190/94, διότι η ανάθεση κάθε έργου γίνεται συνήθως με κριτήριο την ποιοτική και πλέον συμφέρουσα οικονομικά εκτέλεση του έργου. Εφόσον τα κριτήρια ανάθεσης του έργου θα είναι η εντοπιότητα ή η ανεργία ή άλλα κοινωνικά κριτήρια το αποτέλεσμα στο οποίο αποσκοπεί η ανάθεση, ήτοι η ποιότητα στο έργο με το μικρότερο δυνατόν κόστος, δεν θα εκπληρώνεται. Επίσης ο έλεγχος των συμβάσεων έργου από τον ΑΣΕΠ είναι άνευ ουσίας και μόνο καθυστερήσεις και απασχόληση χωρίς λόγο περισσότερου προσωπικού στον ΑΣΕΠ θα προκαλέσει, διότι από τον τυπικό έλεγχο των εγγράφων δεν δύναται ο ΑΣΕΠ να βεβαιώσει εάν μία σύμβαση είναι γνήσια σύμβαση έργου, δεδομένου ότι κάλλιστα μπορεί η σύμβαση να φαίνεται ως γνήσια σύμβαση έργου, αλλά να υποκρύπτει σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, εάν παρά τα αναγραφόμενα στη σύμβαση οι εργοδότες υποχρεώνουν τους συμβασιούχους να τηρούν πλήρες ωράριο και όλες τις λοιπές υποχρεώσεις της εξαρτημένης εργασίας, χωρίς τα δικαιώματα αυτής.