• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Μ' | 17 Νοεμβρίου 2009, 14:04

    Ας καταθέσω και εγώ τη δική μου άποψη σε σχέση με την περίφημη «εξίσωση» του διδακτορικού με το τεστ δεξιοτήτων. Και θα απευθυνθώ πρώτα στους διδάκτορες: 1. Εσύ φίλε μου που έκανες διδακτορικό, γιατί θέλεις να μπεις στο δημόσιο; 2. Δέχομαι οτι δεν χρειάζεται να μου εξηγήσεις γιατί θέλεις να μπεις στο δημόσιο, έχεις τους λόγους σου. Γιατί φοβάσαι το τεστ δεξιοτήτων; Στην αφετηρία του αγώνα για την πρόσληψη στο δημόσιο, είσαι ήδη 400 μόρια πιό μπροστά από εμένα που είμαι ένας απλός πτυχιούχος ΑΕΙ. Έλα λοιπόν και δώσε και εσύ το τεστ (το οποίο πιστεύω οτι πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο) και μάζεψε και άλλα μόρια για να μην μπορώ να σε φτάσω ποτέ. Εκτός και αν πατώσεις τελείως, οπότε κάτι δεν πάει καλά... 3. Θεωρώ απαράδεκτη την απαξίωση του τεστ δεξιοτήτων. Δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση οτι τροφοδοτεί την παραπαιδεία. Απευθυνόμενος και στην δημόσια διοίκηση έχω να παραθέσω τα εξής: Κύριοι, πολύ πρωτοποριακή η κίνηση να δώσετε σε δημόσια διαβούλευση τις προτάσεις σας. Αλλά διαβάζοντας τα σχόλια, μάλλον θα σας πιάσει πονοκέφαλος, αφού επιβεβαιώνεται οτι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν λέγεται τίποτε άλλο από το μακρύ και το κοντό του καθενός, αναλόγως με τα συμφέροντά του. Σας ευχαριστώ που μου δώσατε και εμένα το δικαίωμα να εκφράσω το ...κοντό μου (η το μακρύ μου, διαλέγει και παίρνει ο καθένας) και τελικά πιστεύω οτι λόγω των αξιωμάτων που κατέχετε, έχετε την απαραίτητη κρίση για να επιβάλετε το δικαιότερον κατά προσέγγιση. Σαν απλός πολίτης αυτής της χώρας, σας εκφράζω την εμπιστοσύνη μου.