• Σχόλιο του χρήστη 'Vrouvas Anastasios' | 17 Νοεμβρίου 2009, 15:28

    Καλημερα Ευχαριστώ που δίνεται την ευκαιρία στον κόσμο να εκφράσει την άποψη του. Γενικά θεωρώ ότι τα συγκεκριμένα μέτρα είναι προς στην σωστή κατεύθυνση και βοηθούν στην αξιοκρατία των προσλήψεων και στην ίδρυση ενός κράτους δικαίου. Παρόλα αυτά θα ήθελα να κάνω κάποιες επισημάνσεις, οι οποίες πιστεύω να ληφθούν υπόψιν προκειμένου να διορθωθούν τα όποια λάθη. Πρώτα πρώτα αυτό που θέλω να τονίσω και νομίζω ότι θα έλυνε πολλά επιμέρους ζητήματα και θα προασπιζε την αξιοκρατία κατα τον καλύτερο τρόπο είναι η διεξαγωγή μίας εκτενούς γραπτής εξέτασης ετησίως για όλες τις θέσεις διοικητικού προσωπικού. Και στον βαθμό της εξέτασης να προστίθεται ο βαθμός πτυχίου, η προϋπηρεσία και τα υπόλοιπα κριτήρια. Θεωρώ απαράδεκτο ο διαγωνισμός για την Εφορεία να γίνεται μετά από πέντε?! χρόνια και οι θέσεις να είναι περιορισμένες. Λέω περιορισμένες γιατί με βάσει κάποια κριτήρια, πολύτεκνοι παλιννοστούντες, (παλιννοστούντες?! στην ποιο νευραλγική θέση του κράτους σε ξεχωριστή κατηγορία?! – δεν υπάρχουν άλλες θέσεις αν στοχεύεις στην ενίσχυση κάποιων ομάδων?!) ο τελικός αριθμός θέσεων περιορίστηκε. Το κυριότερο αίτημα μου και θέμα προς δικής σας αξιολόγηση είναι οι ανάγκες όλων των δημόσιων φορέων για διοικητικό προσωπικό να καλύπτονται μέσω γραπτής εξέτασης....Αυτό θα μπορούσε να γίνει παράλληλα με τον διαγωνισμό των καθηγητών (με διαφορετική επιλογή μαθημάτων βέβαια) To test Δεξιοτήτων είναι προς την σωστή κατεύθυνση και ενισχύει την αξιοκρατια. Όσον αφορά την μοριοδότηση: Θεωρώ μέγα λάθος την κατάργηση της μοριοδότησης του δεύτερου μεταπτυχιακού, πολλοί φοιτητές έχουν προσπαθήσει και εργαστεί σκληρά για αυτο και είναι κριμα να μην αναγνωρίζεται και μοριοδοτείται. Επίσης πρέπει να υπάρχει συνάφεια του μεταπτυχιακού με τον βασικό τίτλο σπουδών όταν η θέση που προκηρύσσεται είναι συναφής με τον βασικό τίτλο σπουδών. Παράδειγμα: Προκηρύσσεται μία θέση Μηχανολόγου Μηχανικού στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Με το νέο σύστημα εξισώνεται 2 μηχανικούς εκ των οποίων ο ένας έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ειδικότητα του (αντοχή υλικών) με κάποιον άλλο μηχανικό που έχει ένα μεταπτυχιακό σε άσχετο αντικείμενο (marketing). Πολύ περισσότερο με την κατάργηση μοριοδότησης του δεύτερου μεταπτυχιακού τι θα συμβεί: εξισώνεται?! ο μηχανικός με δυο μεταπτυχιακά ΣΤΟ αντικείμενο του με τον δεύτερο μηχανικό που έχει μεταπτυχιακό στο marketing?! Και στην περίπτωση στην οποία ο βαθμός πτυχίου του δεύτερου υποψήφιου είναι λίγο υψηλότερος προκρίνεται και όλας?! Επίσης σε θέσεις διοικητικού προσωπικού γίνονται δεκτά όλα τα πτυχία και μοριοδοτούνται. Μα όλες οισχολές δεν έχουν τον ίδιο συντελεστή δυσκολίας και οι βαθμοι πτυχίων δεν είναι αντίστοιχοι.....τον ίδιο συντελεστή δυσκολίας έχει η Πάντειος με την ΑΣΟΕΕ η΄το ΠΑΠΕΙ?! Παράδειγμα για να το καταλάβουμε καλύτερα: Δεν είναι ασύνηθες ένας φοιτητής της Παντείου ή της Φιλοσοφικής να πάρει πτυχίο με βαθμό 8.5 η' και 9 (Αναφέρω και την φιλοσοφική γιατί σε γραπτούς διαγωνισμούς μπορούν να συμμετάσχουν και βαθμός πτυχίου προσαυξάνει την γραπτή βαθμολογία). Με τον συγκεκριμένο τρόπο μοριοδότησης ένας πτυχιούχος της Παντείου αποκτά πλεονέκτημα ενός πτυχιούχου ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ που τελείωσε την σχολή με 6.2 (γιατί ο συντελεστής δυσκολίας είναι υψηλότερος) έχει κάνει ένα μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και έχει ξεκινήσει ΚΑΙ να εργάζεται στον δύσκολο Ιδιωτικό Τομέα (Α΄ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Παντείου:9*110%=990 Β΄ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ: 6.2*110%=6.82 + 200 το μεταπτυχιακό + 100?! Μόρια για έναν χρόνο προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα = 9.82 Ειλικρινά εσείς ποιος από του δυο υποψήφιους θεωρείται ότι θα έπρεπε να προηγείται?! Με αφορμή τα σχόλια μου αλλά και αρκετών άλλων υποψηφίων πιστεύω ότι θα προχωρήσετε στις κατάλληλες αλλαγές έτσι ώστε το σύστημα εισαγωγής στο δημόσιο να γίνει περισσότερο αξιοκρατικό.