• Σχόλιο του χρήστη 'Σωματείο CULTURE FOR CHANGE' | 17 Νοεμβρίου 2021, 14:29

    Παράγραφος 1 : Προτείνουμε την πρόβλεψη του τομέα του Αθλητισμού και της Θρησκευτικής Ελευθερίας Θα ήταν ίσως σκόπιμο να προβλεφθεί ρητή εξουσιοδότηση προς τη Διοίκηση (την ανωτέρω καθ ύλην αρμόδια υπηρεσία) να προσθέτει και νέες υποομάδες δηλαδή θεματικούς τομείς που θα αναφύονται όσο η πραγματικότητα εξελίσσεται στο μέλλον. Η ομαδοποίηση αυτή θα πρέπει να προβλεφθεί και στο άρθρο 6 για τη διαδικασία καταχώρησης στη Δημόσια Βάση Δεδομένων ΟΚοιΠ Η κατηγοριοποίηση αυτή τόσο στο άρθρο 7 όσο και στο 6 θα επιτρέπει τόσο στις αρμόδιες αρχές όσο και στις ΟΚοιΠ να έχουν πληρέστερη χαρτογράφηση του οικοσυστήματος των ΟΚοιΠ. Παράγραφος 2α : Προτείνουμε να περιοριστεί στα 2 έτη ώστε να συμφωνεί με τη υποχρέωση προσαγωγής οικονομικών στοιχείων διετίας του άρθρου 8 σημείο στ. Παράγραφος 2γ : Η ανάγκη να αποφευχθούν περιπτώσεις “εκμετάλλευσης” του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, έχει οδηγήσει εν προκειμένω σε μία εντελώς ακραία διατύπωση του νόμου. Είναι βεβαίως δεδομένο ότι τα μέλη μίας ΟΚοιΠ και ιδίως τα μέλη της διοίκησής της, συμμετέχουν σε αυτή αφιερώνοντας εθελοντικά πολύ χρόνο και κόπο στις καταστατικές και όχι μόνο διαδικασίες της. Όμως είναι πραγματικά ακραία και εξοντωτική η μη διάκριση ανάμεσα σε υπηρεσίες που αφορούν τη Διοίκηση και σε άλλες υπηρεσίες που μπορούν να παρασχεθούν προς μία ΟΚοιΠ. Ειδικότερα, είναι παράλογο σε μία ΟΚοιΠ μέλος της οποίας είναι, για παράδειγμα, ένας γραφίστας, να μην μπορεί να αναθέσει το έργο του σχεδιασμού της οπτικής της ταυτότητας στο μέλος / γραφίστα και να πρέπει να το αναθέσει υποχρεωτικά σε τρίτο. Προτείνουμε λοιπόν τη διάκριση ανάμεσα σε υπηρεσίες που αφορούν τη συμμετοχή στα καταστατικά όργανα και οι οποίες φυσικά και παρέχονται αφιλοκερδώς από τα μέλη και υπηρεσίες που καλύπτουν λειτουργικές ανάγκες μιας ΟΚοιΠ τις οποίες οι ΟΚοιΠ πρέπει να μπορούν να αναθέσουν και στα μέλη τους.