• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 18 Νοεμβρίου 2021, 23:34

    1) Τα περισσότερα από αυτά δε θα μπορούσαν να γίνονται αυτόματα μέσω των ενοποιημένων υπηρεσιών και της πληροφόρησης που υπάρχει στα πληροφοριακά συστήματα (gov.gr / taxisnet). Το υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης κάνει εξαιρετική δουλειά, θα μπορούσε να φαίνεται για παράδειγμα ακόμα και σε πραγματικό χρόνο εαν είναι ασφαλιστικά ενήμερος ένας φορέας ή όχι ή έστω να δρομολογείται η αίτηση ασφαλιστικής ενημερότητας αυτόματα με την υποβολή της αίτησης εγγραφής, ακολουθωντας τα πρότυπα της απλουστευσης διαδικασίας έναρξης επιχείρησης μέσω ψηφιακών συστημάτων. Πληρωμη παραβολων ακομα και με επαγγελματική κάρτα άμεσα, που μπορεί να εξυπηρετεί περισσότερο από την αγορά μεσω του ebanking της επιχείρησης, που είναι ήδη διαθέσιμο. 3) Αυτό το βήμα θα γινοταν πολύ πιο γρήγορα εαν ακολουθούντας η αυτοματοποίηση των παραπάνω. Είναι πολύ σημαντκή η αιτιολογημένη απάντηση του αιτούνται φορέα για την απόρριψη από το μητρώο. 4) Θα μπορούσε να αντλείται αυτόματα από τα πληροφοριακά συστήματα. Οφείλει να ισχύει η αρχή του "μόνον άπαξ", Βικιπαίδεια: "Σύμφωνα με την αρχή «μόνον άπαξ» (αγγλικά: once-only principle) οι πολίτες και οι επιχειρήσεις χρειάζεται να εισάγουν μόνο μία φορά τις απαιτούμενες πληροφορίες στα πλαίσια των συναλλαγών τους με τη δημόσια διοίκηση. Η διοίκηση θα πρέπει να φροντίζει για τη δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης των πληροφοριών, όπου αυτό δεν απαγορεύεται από κανονισμούς για την προστασία των δεδομένων. Προϋπόθεση για την εφαρμογή της αρχής είναι να έχει επιτευχθεί υψηλό επίπεδο διαλειτουργικότητας μεταξύ των πληροφοριακών συστημάτων των δημόσιων οργανισμών." 5) Ανανεωση ψηφιακά μεσω συστηματος πληροφοριακων συστηματων και οχι απλα αποστολη σκαναρισμενων εγγράφων.