• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΑΛΤΕΖΑΚΗ' | 17 Νοεμβρίου 2009, 17:02

    17/11/09 Οι μεχρι τώρα ανακοινώσεις είναι δελεαστικές.Το θέμα είναι να εφαρμοστούν.Οι δικές μου προτάσεις έχουν να κάνουν με το σύστημα προσλήψεων των πτυχιούχων στον ευρυτερο δημοσιο τομέα με τη διαδικασία του γραπτού διαγωνισμού.Πιο δίκαιο μου φαίνεται να επιλέγονται μεσω ΑΣΕΠ με σειρά προτεραιότητας.Την προτασή μου την στηρίζω στα εξής επιχειρήματα 1]Το Πανεπιστήμιο που έκρινε άξιο\α τον\την πολίτη,που επέλεξε να μορφωθεί,δεν γίνεται να τον απαξιώνει ο ΑΣΕΠ υποβαλλοντάς τον στο αυτονόητο.Τόσα χρόνια φτάνουν που εντρύφησε ο πολιτης στο γνωστικό του αντικείμενο. 2]Οικονομικά ο γραπτός διαγωνισμός δεν συμφέρει γιατί ενισχύεται η Παραπαιδεία και επιπλέον ένας άνεργος πτυχιούχος δεν μπορεί να καλύψει τέτοιες πολυτέλειες. 3]Με το γραπτό αδικούνται πτυχιούχοι ,που ηλικιακά είναι παράλογο να ταλαιπωρούνται.[Καταρχήν δεν θα πρεπε να υπάρχει άνεργος πτυχιούχος μετά τα 30.Οι περισσότεροι είναι οικογενειάρχες.] 4]Ο Διδακτορικός τίτλος θα πρεπε να ζητείται μόνο σε διαγωνισμούς για Ειδικό επιστημονικο προσωπικό και σε καίριες θέσεις Υπουργείων.Για ΠΕ Διοικητικος υπάλληλος δεν νομίζω ότιθα χρειαστεί να εκπονήσει καμία ερευνητική εργασία. 5]Η Περιφέρεια ήδη έχει ελλείψεις αλλά όλοι επιθυμούν να διοριστούν στα αστικά κέντρα.Η δέσμευση για 10ετή θητεία να εφαρμοστεί δεόντως και όχι να δούμε πάλι τις μετατάξεις. 6]Θα πρέπει να ζητηθεί από τους πολίτες,ανάλογα με τα κριτηριά τους να δηλώσουν την εργασία που επιθυμούν να κάνουν και όχι να κάνουν αιτήσεις για θέσεις άσχετες που αποκλίνουν μεταξύ τους.Εδώ μπορούν οι τοπικές αυτοδιοικήσεις και οι δήμοι να ενημερωθούν για τους άνεργους δημότες τους και ετεροδημότες τους και για το γνωστικό τους αντικείμενο και να καταρτιστεί ένας πίνακας ανέργων.Δεν έχουν όλοι οι δήμοι την ίδια ανεργία.Για να αποδώσει ο δημόσιος τομέας θα πρέπει το προσωπικό να είναι εξειδικευμένο.Π.χ ένας Οικονομολόγος δεν νομίζω ότι χρειάζεται 24μηνη υπόδειξη\μαθητεία για να αναλάβει τη θέση ΠΕ Διοικητικου Οικονομικού. 7]Όταν ζητούνται επιμέρους προσόντα θα πρέπει να είναι σίγουρος ο φορέας που προκηρύσσει τις θέσεις,ότι τα προσόντα αυτά θα αξιοποιηθούν και δεν εννοώ μισθολογικά.Δεν δηλώνουμε προσόντα μόνο για να είναι αυξημένος ο μισθός.Όταν κάποιος δηλώνει 4 ξένες γλώσσες αλλά δεν τις χρησιμοποιεί στο αντικείμενο που του έχουν αναθέσει τότε πληρώνεται άδικα. 8]Το θέμα επιμέρους επιδομάτων σε δημόσιους υπαλλήλους[όχι σε όλους]είναι προκλητικό από τη στιγμή που η ανεργία έχει εκτοξευθεί. 9]Στον εκπαιδευτικό κλάδο [ΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΒΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ]θα πρέπει να δικαιολογηθούν οι μισθοί 3 μηνών του καλοκαιριού που κάθονται.Ας δικαιούνται ένα μήνα όπως όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι και τους υπόλοιπους δύο να αναλάβουν τους αδύναμους και μετεξεταστέους μαθητές τους.Και όχι να χρεώνονται οι οικογένειες σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα. 10]Η ανακοίνωση για τους εκπαιδευτικούς ΒΘΜΙΑΣ εκπαίδευσης είναι άδικη.Οι δάσκαλοι διορίζονται μόνο με στο πτυχίο τους.Εκτός αν οι άλλοι δεν είναι επιστήμονες.Ή όλοι ή κανένας. 11]Η φορολογική ενημερότητα να μην παίξει ρόλο μόνο στα επιδόματα κοινωνικής αλληλεγγύης αλλά και στην πρόσβαση στο δημόσιο. 12]Να δοθεί ένα τέλος στην οικογενειοκρατία στο δημόσιο.Επιπλέον να καταργηθούν οι μοριοδοτήσεις όταν ο γονέας ή ο σύζυγος ανηκει σε σώματα.Καλώς και δικαίως βρίσκονται στα σωματά τους αλλά οι οικείοι τους[παιδια κ.α]να αποδείξουν την αξία τους με τα δικά τους κριτήρια.Προς Θεού για κατηγορίες ΟΡΦΑΝΩΝ,ΑΜΕΑ,ΤΙΜΗΘΕΝΤΩΝ κα. συμφωνώ για μοριοδότηση. 13]Οι αιφνιδιαστικές επισκέψεις του Πρωθυπουργού είναι ωραία καινοτομία.Να γίνεται και στην ευρύτερη περιφέρεια όχι για το φόβο των Ιουδαίων αλλά γιατί πρέπει να δει σφαιρίκα τις ελλείψεις στον δημόσιο τομέα. 14]Οι συμβασεις να καταργηθούν τελείως.Ή μονιμη εργασία ή τίποτα.Μην κατηγοριοποιούνται οι εργαζόμενοι. 15]Οι εικονικές θέσεις να απαλειφτούν.[να πληρώνονται κάποιοι χωρίς να είναι παρόντες].Επιεικώς απαράδεκτο!Και επιπλέον να ερευνηθεί και το θέμα όσων έχουν πολλά πόστα στο δημόσιο.Δεν είναι ιδιοκτησία τους.Δημοκρατία και ισονομία έχουμε όχι ολιγαρχία. Με σεβασμό Αικατερίνη Μαλτεζάκη.