• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 17 Νοεμβρίου 2009, 19:23

    Κύριε Υπουργέ, Από τα σχόλια των πολιτών φαίνεται ξεκάθαρα ότι υπάρχει ένα ευρύ φάσμα αιτημάτων. Πως είναι λοιπόν δυνατόν με ένα απλό ¨καταργούμε την προσαύξηση ή το 50% των θέσεων θα είναι χώρις εμπειρία¨ να υπάρχει αξιοκρατία και να καλύπτονται έτσι όλες οι κοιωνικές ομάδες? νομίζω πως περάσαμε από το ένα άκρο στο άλλο. Από τη μία η Ν.Δ. έβαζε μπροστά μόνο την εμπειρία και από την άλλη το πΑΣΟΚ την εξευτελίζει. Θεωρώ πως το θέμα δεν είναι τόσο απλό. Η πίτα δεν πρέπει να κοπεί ίσως στα δύο, αλλά στα τέσσερα ή και στα έξι κομμάτια αν χρειάζεται. Να αυξηθεί το ποσοσστό που θα μπαίνουν με εμπειρία στο 60%, για παράδειγμα, δεν μπορεί π.χ. στην κατηγορία ΔΕ να παίζει ρόλο το μυαλό ενός δεκαεπτάχρονου πολύ περισσότερο από έναν άνθρωπο των 35 που έχει φάει δέκα χρόνια σε ένα γνωστκό αντικείμενο. Εγώ έχω ένα απολυτήριο της τάξης του 13 ενώ όλες οι άλλες χρονιές στο σχολείο κυμαίνονται πάνω από 16. Και όλα αυτά επείδή είχα κάποιο πρόβλημα. Αντίθετα έχω προυπηρεσία της τάξης των 10 ετών, και με ασεπ, σε μόρια.Και ενώ ήμουν σίγουρος με την προηγούμενη ρύθμιση τώρα οι πιθανότητες μου αγγίζουν το 25%. Δεν νομίζω πως έναν ταχυδρόμο ή έναν φύλακά στο δημόσιο τον κάνει καλύτερο ένα 15 από ένα 13 στην ηλικία των 17 ετών και όχι μία πενταετή εμπειρία. Και να ξέρετε ότι οι προυπηρεσίες συμβάσεων ασεπ δεν αποκτώνται, αν είναι π.χ. 3 έτη, σε 3 έτη αλλά μπορεί και σε πέντε, ανάλογα τις διακοπές και τον φορέα. Μήπως θα έπρεπε να ισχύσει διαφορετικό πλαίσιο για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, ακόμα και για κάθε ειδικότητα? Μήπως θα έπρεπε να βγει μία προκύρηξη η οποία θα είχε π.χ.: 25% με εμπειρία ασεπ, 25% με εμπειρία ασχέτως ετών, 25% με απολυτήριο γενικού λυκείου, 25% με απολυτήριο τεχνικού λυκείου, λέω ένα παράδειγμα. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι το θέμα δεν λύνεται τόσο εύκολα.Πρέπει να ληφθούν πολλλοί παράμετροι υπόψιν και να γίνει ένας σωστός καταμερισμός που να ικανοποιεί όλες τις ομάδες. Έτσι μόνο θα έχουνε όλοι ίσες ευκαιρίες.