• Σχόλιο του χρήστη 'Maria K.' | 17 Νοεμβρίου 2009, 21:24

    Ωραία όλα αυτά είμαι και εγώ υπέρ της αξιοκρατίας τόσα χρόνια και όλοι με κορόιδευαν. ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΝΑΙ: 1. ΟΤΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΑ, ΟΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ (ΠΧ. ΕΝΩ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΕ (ΤΕΙ ΣΓΤκΚΣ- ΤΜΗΜΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ) ΓΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ, ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΙΕΚ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ (ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ (ΤΑ ΙΕΚ!!!) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΜΕΣΩΣ!!!) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: TO ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΥΠΠΟ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ 1 ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ ΤΕΙ (ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΝΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ!) ΚΑΙ .... ΦΥΣΙΚΑ 12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥΣ ΔΕ (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!) ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΛΛΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ, ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ, ΑΠΟΚΤΑΜΕ ΑΡΙΣΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ, ΚΑΤΑΞΙΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΚΤΛ, ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΚΥ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ, ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΕΚ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΤΩΝ ΙΕΚ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!!!!!!! 2. ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ;;; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΩΝΤΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΛΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ «ΣΤΑΥΡΑΚΟΥ» ΩΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΕΙ ΚΑΙ ΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΟΠΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ Η ΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΝΤΑΓΜΕΝΗΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ;;;;; 3. ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ «ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ» (ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΝΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ) ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΑΦΩΝ ΣΧΟΛΩΝ;;;;;; ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Η ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑ Η ΙΑΤΡΙΚΗ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ…. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΤΟ 80% ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΧΥΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΞΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΑΣ Η ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΜΑΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ Η ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ! ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΑ ΤΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΕΓΩ, ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΗΤΑΝ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ! (ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ Η ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ) ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΙΣΟΤΙΜΑ; ΠΟΙΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΑΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ Η ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ Η ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ; ΟΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ «ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ» ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΧΕΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ. 4. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΣΗ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΑΘΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΙΣΟΨΗΦΗΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ;;;;;; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΘΕΙ;;;;;