• Σχόλιο του χρήστη 'Κωστής Κατσαμάγκος' | 20 Οκτωβρίου 2009, 02:49

    Το Άρθρο 10 είναι εξαιρετικά ασαφές και αόριστο. Η κατανάλωση των αυτοκινήτων δεν είναι δυνατό να ρυθμιστεί με ένα ΦΕΚ ή με μια απόφαση για μείωση 30%. Απαιτείται συντονισμένη προσπάθεια. Απαιτείται αυστηρός έλεγχος και αντιστοίχιση κατανάλωσης σε σχέση με τα διανυθέντα χιλιόμετρα ανά αυτοκίνητο. Επιπλέον απαιτείται προσεκτική επιλογή προμηθευτών, βάσει της χαμηλότερης τιμής. Σ' αυτή την κατεύθυνση θα μπορούσε να βοηθήσει και το παρατηρητήριο τιμών του Υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο θα μπορούσε να ανακοινώνει σε εβδομαδιαία βάση τα φθηνότερα πρατήρια ανά περιοχή και οι υπηρεσίες να υποχρεώνονται να ανεφοδιάζουν σε αυτά τα αυτοκίνητα τους. Γενικά, η δημιουργία μιας Διεύθυνσης Οχημάτων, με αρμοδιότητες fleet management για όλα τα οχήματα του δημοσίου, θα ήταν ένα πρώτο βήμα για τον γενικό συντονισμό και για την επίτευξη του στόχου της μείωσης της κατανάλωσης.