• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΜΠΑΣΑΤΗΣ' | 19 Οκτωβρίου 2009, 14:51

    Με δεδομένο ότι: 1. Μέχρι στιγής μόνο 1 εταιρεία (HONDA) διαθέτει στην αγορά περίπου-υβριδικά μοντέλα μέχρι 1600 κ.ε., τα οποία σημειοτέον είναι περισσότερο ρυπογόνα από το TOYOTA PRIUS των 1800 κ.ε. (βλέπε ένθετο χθεσινής έκδοσης εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ) 2. Κατά την επόμενη διετία θα παρουσιαστούν στην αγορά πάρα πολλά οικολογικά μοντέλα αυτοκινήτων (υβριδικά, ηλεκτρικά, βενζίνης και DIESEL με μικρούς και δυνατούς πολύ οικονομικούς κινητήρες, με υγροποιημένο φυσικό αέριο ή υδρογόνο, κλπ) 3. Υπάρχουν τη στιγμή αυτή υπάρχουν 3 συνδυασμοί υβριδικής κίνησης αυτοκινήτων (βλέπε http://www.protothema.gr/content.php?id=38870&category_id=89) 4. Σε πρόσφατη συγκριτική δοκιμή δοκιμαστικού υβριδικού της MERCEDES με αντίστοιχο DIESEL της ίδιας εταιρείας, το DIESEL αναδείχτηκε οικονομικώτερο του υβριδικού 5. Η Ελλάδα διαθέτει εγχώρια παρακμάζουσα αυτοκινητοβιομηχανία (ΕΛΒΟ στη Μακεδονία), η οποία κατά το παρελθόν είχε αναλάβει τη συμπαραγωγή/συναρμολόγηση οχημάτων MERCEDES τύπου JEEP, αλλά και ακμάζουσα βιομηχανία συσσωρευτών (SUNLIGHT-ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη Θράκη), θα πρότεινα όχι βιαστικές κινήσεις. Αναθέστε τη μελέτη στους ειδικούς (Κώστας Καβαθάς του περιοδικού 4 ΤΡΟΧΟΙ, Άρης Σταθάκης, κλπ), καλέστε την εγχώρια βιομηχανία να συνάψει διεθνείς συμφωνίες συμπαραγωγής, μην επαναλάβετε το λάθος δεκαετιών να εστιάζεστε στον κυβισμό και προσέξτε τυχόν μονοπωλιακές καταστάσεις, δώστε βάρος στο συνδυασμό κατανάλωσης καυσίμου-εκπομπής καυσαερίων-χωρητικότητας και ορίου ζωής της μπαταρίας-σχέσης βάρους οχήματος/ιπποδύναμης-αυτονομίας σε χιλιόμετρα με ηλεκτρισμό κλπ, επιλέξτε διαφορετικά οχήματα για διαφορετικές χρήσεις (π.χ. για κυκλοφορία εντός πόλης αμιγώς ηλεκτρικά), δείτε τι κάνουν σε άλλα μέρη του κόσμου, κλπ