• Σχόλιο του χρήστη 'Μπάμπης' | 17 Νοεμβρίου 2009, 23:45

    Γεια σας . Θεωρώ ότι το νομοσχέδιο αυτό αντί να οδηγεί προς την απονομή δικαιοσύνης και ίσων ευκαιριών στους πολίτες , βοηθάει στην μεγεθυνση της ψαλίδας μεταξύ οικονομικά ισχυρών και ασθενέστερων οικογενειών.Στην ουσία η κυβέρνηση μας λέει ότι αν έχεις τα χρήματα να κάνεις ένα μεταπτυχιακό και ένα ντοκτορα τότε έχεις και μια θέση στο δημόσιο. Γιατι μην μου πει κανείς ότι τα μεταπτυχιακά στην ελλάδα ειναι δωρεαν αλλα και αυτα που είναι, ειναι ελάχιστα και επιπλέον για να σε πάρουν πρέπει να έχεις μπάρμπα στην Κορώνη.Και αν δεν τα καταφέρεις στην Ελλάδα να μπεις σε μεταπτυχιακό , κοιτάς και προς ανατολάς όπου με ένα μικρό "δωρακι" προς τον καθηγητη σου φέρνουν το μεταπτυχιακό στο σπιτι. Διαφωνω επίσης με την μοριοδότηση στο βαθμό ενος πτυχίου, γιατι πολυ απλα δεν έχουν ολα τα πτυχία την ίδια βαρυτητα και δεν έχουν αποκτηθεί με τον ίδιο βαθμό δυσκολίας. Δεν μπορούμε να βαζουμε όλα τα πτυχία στο ίδιο τσουβάλι. Δεν είναι το ίδιο το πτυχίο ενος που τελειωσε την ασοε με καποιον που τελειωσε το οικονομικο της νομικης , γιατι πολυ απλα δεν έχουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας και προφανώς είναι πιο δύσκολο να πάρεις καλο βαθμο στην ασοε απο οτι στο οικονομικο της νομικης.Άρα αυτός που έχει τελειώσει μια θεωρητικα και πρακτικα καλυτερη σχολή , τελικα αδικείτε. Διαφωνω με την μείωση της σπουδαιότητας της προϋπηρεσιας γιατί ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα αυτό που μετράει πανώ απο όλα τα άλλα προσόντα είναι η προϋπηρεσια και ας έρθει κάποιος να μου αποδείξει το αντίθετο. Αρα άν ο κ Παπανδρεου θέλει να δώσει ίσες ευκαιρίες και στα παιδιά που δουλεύουν σε ιδιώτη και που δεν είχαν την δυνατότητα να εργασθούν στο δημόσιο,τότε αδικεί τα παιδια που εχουν προυπηρεσία στο δημόσιο ,γιατι ενώ οι μεν πρώτοι π.χ δουλεψαν για 2 χρόνια σε καποιον ιδιώτη και η προυπηρεσία τους θα αναγνωρισθεί αν ψάξουν για δουλειά σε καποιον αλλο ιδιώτη , οι δε δεύτεροι δουλεψαν για 2 χρόνια στο δημόσιο και η προυπηρεσία δεν θα αναγνωρισθεί πουθενά ! Τέλος συμφωνω με την αύξηση της σπουδαιοτητας του τεστ δεξιοτήτων γιατι είναι ένας τρόπος (αν και θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερος) καταμέτρησης της ευφυιας των υποψηφίων.