• Σχόλιο του χρήστη 'katerina P.' | 17 Νοεμβρίου 2009, 23:54

    Κύριε Υπουργέ, 1. Θα ήθελα να επισημάνω ότι υπάρχουν κάποιες θέσεις εργασίας, με εξειδικευμένο job description, που αφορούν κυρίως την υποστήριξη πληροφοριακών συστημάτων και που απαιτούν προσωπικό με εξειδικευμένη τεχνική γνώση. Η εξειδίκευση αυτή αποκτάτε μετά από προηγούμενη εμπειρία σε συγκεκριμένο αντικείμενο, όπως ERP συστήματα, τηλεπικοινωνίες, διαχείριση εξειδικευμένων μεγάλων πακέτων εφαρμογών, που έχουν παραμετροποιηθεί αποκλειστικά για κάποιον Οργανισμό. Η συνήθης πρακτική των μεγάλων εταιρειών, τραπεζών και Οργανισμών είναι η πρόσληψη τεχνικών από τις κατασκευάστριες εταιρείες των λογισμικών, οι οποίοι συμμετείχαν στην υλοποίηση των έργων. Το προσωπικό αυτό αποτελεί μεγάλη προστιθέμενη αξία σε κάθε εταιρεία και δεν αντικαθίσταται. Θα παρακαλούσα να εξετασθεί η δυνατότητα της πρόσληψης με συμβάσεις αορίστου χρόνου τουλάχιστον ενός τεχνικού υποστήριξης ανά μεγάλο πληροφοριακό υποσύστημα, ανεξάρτητα από κριτήρια ΑΣΕΠ. Προτείνω να εξετασθεί η δυνατότητα, της πρόσληψης προσωπικού με αποκλειστικό έργο υποστήριξης συγκεκριμένων πληροφοριακών συστημάτων. 2. Τα κριτήρια του ΑΣΕΠ θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και την ποιότητα – επίπεδο σπουδών των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων . Για να είναι δίκαιη και αντικειμενική η αξιολόγηση θα πρέπει να διαφοροποιούνται τα μόρια του βαθμού του πτυχίου π.χ. από το ΕΜΠ από τον αντίστοιχο βαθμό κάποιου περιφερειακού Πανεπιστημίου με το ίδιο αντικείμενο σπουδών. 3. Το πτυχίο από πολυτεχνική σχολή πενταετούς φοίτησης θα πρέπει να θεωρείται master, θα πρέπει ο νόμος να δίνει στους πτυχιούχους αυτούς μόρια αντίστοιχα του master. Οι διπλωματούχοι μηχανικοί, οι οποίοι είναι απόφοιτοι του ΕΜΠ ή ισότιμων σχολών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με διάρκεια σπουδών πέντε συνεχόμενων ετών, δεν μπορεί να απολαμβάνουν λιγότερων επαγγελματικών δικαιωμάτων και ευχερειών, από τους κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου ιδρυμάτων του εξωτερικού, στα οποία η διάρκεια των σπουδών είναι 3+1 έτη, εκ μόνου του λόγου ότι στο εξωτερικό το ονομάζουν master.