• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας' | 17 Νοεμβρίου 2009, 23:43

    Καταρχήν συμφωνώ γενικά με τους άξονες που κατευθύνεται το νομοσχέδιο. Έχω να παρατηρήσω όμως τα εξής: Δεν είναι δυνατόν να έχει την ίδια βαρύτητα ο βαθμός ενός απόφοιτου Γενικού λυκείου με το βαθμό ενός απόφοιτου Επαγγελματικού Λυκείου. Επίσης η μοριοδότηση των ΙΕΚ πρέπει να είναι δυνατή μόνο όταν ο υποψήφιος έχει επιτύχει στις εξετάσεις πιστοποίησης! Προτείνω οι γραπτοί διαγωνισμοί να κρίνονται από το γραπτό βαθμό και ΜΟΝΟ! Πολλές φορές η επίδοση στα γραπτά ανατρέπεται από τη μοριοδότηση. Με αυτό τον τρόπο ανερείται η ίδια η γραπτή διαδικασία! Για τις ξένες γλώσσες προτείνω 100 μόρια η άριστη, 70 η πολύ καλή, 50 η καλή και 30 η μέτρια. Απορώ γιατί το υπουργείο δεν προτείνει αύξηση των μορίων για την ξένη γλώσσα ιδίως για την άριστη αφού όλοι ξέρουμε ότι για την απόκτηση επάρκειας σε ξένη γλώσσα χρειάζεσαι τουλάχιστο 3 με 4 χρόνια προσπάθειας. Συγχαρητήρια στον πρόεδρο του ΑΣΕΠ για το τεστ δεξιοτήτων που ήταν προσωπικό του στοίχημα. Θα πρέπει όμως να δίνεται τουλάχιστο κάθε χρόνο. Αφού μειώνονται οι θέσεις για τις οποίες η εμπειρία αποτελεί προσόν διορισμού(από 65% σε 50%) θα έπρεπε τουλάχιστο να αυξηθούν έστω και λίγο τα μόρια της εμπειρίας για τις θέσεις αυτές με σκοπό την αντιστάθμιση της υποτίμησης αυτής, αντί να μειώνονται από 420 σε 408! Παράλληλα με την αύξηση της μοριοδότησης των τίτλων σπουδών, έμμεσα, υποβαθμίζεται περαιτέρω η εμπειρία! Είπαμε να καταργηθεί η αυξημένη μοριοδότηση της εμπειρίας αλλά όχι και την σταδιακή απαξίωση αυτής!!!