• Σχόλιο του χρήστη 'όσο ζω, ελπίζω...' | 17 Νοεμβρίου 2009, 23:03

    ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ… από όσο ζω, ελπίζω… - — 17 Νοεμβρίου 2009 @ 22:30 Και τώρα που η διαδικασία βαίνει προς το τέλος της, ας ελπίσουμε να επικρατήσει η λογική σας. Οι βασικές σας γραμμές με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη… Επίσης κατανοώ και την τεράστια επίθεση στη γλωσσομάθεια… Δεν είναι καθόλου τυχαία… Όμως συντάσσομαι με το αίτημα μερικών ακόμη, οι οποίοι ζητούν ακόμη πιο γενναία μοριοδότηση των ξένων γλωσσών. Αν θέλουμε να καλούμαστε κράτος της ΕΕ, δεν καταλαβαίνω γιατί η αγγλική, γαλλική, γερμανική (κυρίως αυτές), αλλά και η ιταλική, ισπανική (τουλάχιστον), να μη μοριοδοτούνται περαιτέρω… Τάσσομαι λοιπόν υπέρ της ενισχυμένης μοριοδότησης των παραπάνω γλωσσών, ιδιαιτέρως όταν πιστοποιούνται σε επίπεδο πολύ καλό και άνω… Προσαύξηση των γλωσσών για τη συνολική βαθμολογία και στους γραπτούς! Αναλυτικές προτάσεις έχουν κάνει σχετικώς και συμμετέχοντες πολύ πριν από μένα: από Γιώργος Τ. - — 16 Νοεμβρίου 2009 @ 00:42 Με παρόμοιο κλιμακωτό τρόπο μπορούν να προσμετρούνται και οι ξένες γλώσσες. Δηλαδή: Για την 1η Γλώσσα: Αριστα=100 Πολύ Καλά=75 Καλα=50 Μετρια=25 Για την 2η Γλώσσα: 80% από ότι θα έπαιρνε η πρώτη Για την 3η Γλώσσα: 60% από ότι θα έπαιρνε η πρώτη Για την 4η Γλώσσα: 40% από ότι θα έπαιρνε η πρώτη Για την 5η+ Γλώσσα: 0 Η σειρά των γλωσσών θα είναι αυτή που συμφέρει καλύτερα τον υποψήφιο δηλαδή από το καλύτερο επίπεδο προς το χειρότερο. Παραδείγματα: α) 1 Άριστα + 1 Πολύ καλά = 100+80%*75 =160 β) 2 Άριστα + 1 Πολύ καλά = 100+80%*100+60%*75=100+80+45=225 γ) 3 Άριστα + 1 Μέτρια = 100+80%*100+60%*100+40%*25=100+80+60+10=250 δ) 2 Άριστα + 2 Πολύ καλά + 1 καλά= 100+80%*100+60%*75+40%*75+0%50= 100+80+45+30+0=255 από ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - — 13 Νοεμβρίου 2009 @ 10:30 Να ΜΗΝ υπάρχει περιορισμός στη μοριοδότηση πτυχίων ξένων γλωσσών και να είναι ανάλογη των ετών που απαιτούνται για την απόκτηση τους και της χρησιμότητας της ξένης γλώσσας για την υπηρεσία. Προτείνω μοριοδότηση Γ2 100 μόρια Γ1 80 μόρια Β2 60 μόρια Β1 40 μόρια. Επίσης να υπάρχει βαρύτητα στις γλώσσες ανάλογα τη χρησιμότητα για την υπηρεσία. Πχ. 1η γλώσσα συντελεστής 1 2η 0,75 3η 0,5 Επιπλέον ένα μεγάλο «ναι» στη διεξαγωγή γραπτών διαγωνισμών! Υποστήριξη στο τεστ δεξιοτήτων και καθιέρωσή του σε τακτική βάση. Αν η εξεύρεση της χρυσής τομής κρίνεται ανέφικτη, τότε είναι επιτακτική η ανάγκη διεξαγωγής γραπτών διαγωνισμών (όσο πιο συχνά το επιτρέπουν οι συνθήκες – ετήσιος, όπως εξαγγείλατε, θα ήταν το ιδανικό) . Είναι το πιο ασφαλές μέτρο αξιολόγησης για όλους! Έστω και αν περιορίζεται στο τρίωρο. Άλλωστε και οι Πανελλήνιες (έως τώρα) είναι το μοναδικό σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και αυτές, ένα τρίωρο ανά μάθημα ήταν… Ας είναι εκείνοι με αντίληψη, κριτική ικανότητα και συστηματικό διάβασμα (όχι άλλη παπαγαλία) εκείνοι οι οποίοι, θα τα καταφέρνουν… Μπορεί η επιτυχία να μην έρθει αμέσως, όμως όποιος επιμένει, πιστεύω, τα καταφέρνει… Ευχαριστώ! Και επαναλαμβάνω! ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΤΗΣΙΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!! Είναι η πιο αξιοκρατική διαδικασία και επιτρέπει στον καθένα να ελπίζει! Και να προσπαθεί! Σίγουρα με βάση επιτυχίας (60%) και αν είναι δυνατό, χωρίς περαιτέρω προσαυξήσεις… (Έστω κι αν συγκρούεται με ό,τι γράφω παραπάνω για προσαύξηση της βαθμολογίας με τα ξενόγλωσσα). Όλα τα φωτεινά μυαλά αναδεικνύονται και μέσα από αυτή τη διαδικασία! Καθαρά και ξάστερα! Και πάλι ευχαριστώ!