• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 18 Νοεμβρίου 2009, 01:28

    Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ, αξιότιμοι κ.κ υπουργοί της κυβέρνησης, αξιότιμοι πολίτες συμμετέχοντες στην παρούσα δημόσια διαβούλευση, Ούσα ενεργός πολίτης αυτής της χώρας, θα ήθελα κι εγώ να καταθέσω τη γνώμη-άποψή μου σχετικά με την παρούσα διαβούλευση που λαμβάνει χώρα. Ορθά λοιπόν κ.κ μέλη της παρούσας κυβέρνησης πράττετε, διενεργώντας τον εν λόγω διαδραστικό, εν μέρει, διάλογο. Σαφέστατα αποτελεί μια καινοτόμα πρακτική αλλά και ρηξικέλευθη πολιτική για τα ελληνικά δεδομένα. Ευελπιστώ ωστόσο, η διαβούλευση που διενεργείται, να υλοποιείται έχοντας ως στόχο να παραχθούν αποτελέσματα, να συναχθούν τα απαραίτητα πορίσματα και εν τέλει με σκοπό να αφουγκραστούν οι "επαΐοντες" την κοινή γνώμη, τη γνώμη του λαού, έτσι ώστε να εφαρμόσουν στην πράξη την επιταγή του κόσμου, διατρανώνοντας με τον τρόπο αυτό την έννοια της λαϊκής κυριαρχίας, το θεμέλιο λίθο του δημοκρατικού μας πολιτεύματος. Με δεδομένο λοιπόν το γεγονός ότι η παρούσα διαβούλευση αποτελεί μια ΑΛΗΘΙΝΗ και όχι μια ΑΛΗΘΟΦΑΝΗ διαδικασία σημείο αναφοράς της οποίας είναι η ανάδειξη και η προώθηση της εικόνας της κυβέρνησης ως αξιοκρατικής, υπό το πρίσμα της δήθεν αλλαγής, έχω να παρατηρήσω και επισημάνω τα ακόλουθα: Ξεκινώντας από τα ευχάριστα…..: • Κατάργηση της προσαύξησης του 50%: ορθά ελήθφη, άκρως αντισυνταγματική η παλαιά ρύθμιση καθώς αντιβαίνει την βασική αρχή-δικαίωμα της ΙΣΟΤΗΤΑΣ. • Κατάργηση της μοριοδότησης παρακολούθησης σεμιναρίου του ΟΑΕΔ: απολύτως σωστό, δεν επρόκειτο για σεμινάριο επιμόρφωσης αλλά για ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΜΕΤΕΡΩΝ σε θέσεις του δημοσίου… • Κατάργηση της συνέντευξης: Επιτέλους ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΩΝ ΜΑΓΙΣΣΩΝ…! Και ας ξεκινήσουμε με τα δυσάρεστα……: • Τεστ δεξιοτήτων: Ναι στο τεστ δεξιοτήτων ΑΛΛΑ με ερωτήσεις που θα αναδεικνύουν τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ δεξιότητες του εκάστοτε υποψηφίου. Απαράδεκτη η βαθμολόγησή του επί συντελεστή 4! Άκρως άστοχη και άκαιρη η εξίσωση του διδακτορικού, μιας 3χρονης, 4χρονης και περαιτέρω πολλές φορές επίμοχθης ερευνητικής προσπάθειας, με μια τρίωρη εξέταση στείρα και αναχρονιστική! • Κατάργηση δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου: Επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! Ευαγγελίζεστε την ανάδειξη και προώθηση των άριστων και όχι των αρεστών. Η κατοχή δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου σαφώς συμβάλλει στην διαμόρφωση ενός δυναμικού-άριστου προφίλ υποψηφίου, με εξειδίκευση και επιπρόσθετα προσόντα! Ποιός φαεινός νους το κατήργησε και ποιά άραγε τα αληθινά αίτια; Παραμένει ως απορία… • Μη συνάφεια του μεταπτυχιακού τίτλου με το αντικείμενο της θέσης: Συμφωνώ πως κάθε τίτλος σπουδών που αποκτάται ενέχει τη σημαντικότητά του, συνδράμει στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του υποψηφίου και τον εφοδιάζει με επιπρόσθετα «όπλα» στη φαρέτρα του. Ωστόσο, η συνάφεια του τίτλου με το αντικείμενο της θέσης είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ στοιχείο, καθώς είναι πολύ πιο εύκολα αξιοποιήσιμη η συσσωρευμένη γνώση που ο εκάστοτε υποψήφιος κατέχει στο γνωστικό του αντικείμενο, και ως εκ τούτου όντας πλήρως καταρτισμένος και εξειδικευμένος στο αντικείμενό του θα προσφέρει τα ΜΕΓΙΣΤΑ. Προς τι λοιπόν η κατάργηση, με επιχειρήματα παρακαλώ…..! • Ως προς τις ξένες γλώσσες και τη μοριοδότησή τους: Σε μια διεθνοποιημένη κοινωνία η γνώση των ξένων γλωσσών αν δεν είναι επιβεβλημένη κατέχει έναν αρκετά σημαντικό ρόλο. Βέβαια η αθροιστική, και μάλιστα επ΄άπειρον αθροιστική μοριοδότησή τους δεν δύναμαι να αντιληφθώ σε ποιο βαθμό ωφελεί έναν αυριανό υπάλληλο του κράτους! Και αν για τον διπλωματικό ακόλουθο η εν λόγω μοριοδότηση είναι επιβεβλημένη όπως και για τον μεταφραστή του ΥΠΕΞ ή τον ξεναγό, στον απλό υπάλληλο του δημοσίου τι πραγματικά προσφέρει η εκμάθηση τόσων γλωσσών ως προσόν διορισμού; Σχήμα οξύμωρο δε, η επ΄άπειρον ως προαναφέρθηκε μοριοδότηση, και δη γενναία, των ξένων γλωσσών, μα άκαιρη και άστοχη η κατοχή δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου, γι΄αυτό και απορρίπτεται. Προχειρότητα να υποθέσω, αλλαγή για την αλλαγή ή κάτι που δεν δύναμαι να αντιληφθώ; Ποια τελικά η φιλοδοξία σας; ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΡΕΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΡΙΣΤΟΙ; Δεν το προδικάζω θα ήταν παρωχημένο αν όχι μηδενιστικό! Μένω εδώ όπως και χιλιάδες άλλοι νεολαίοι φιλτράροντας τις πληροφορίες, αξιολογώντας τα δεδομένα και διεκδικώντας δυναμικά το μέλλον που Μ Α Σ ΑΝΗΚΕΙ! Ένα μέλλον με αξιοκρατία, ισονομία και δικαίωμα στο όνειρο!!! Με εκτίμηση Κατερίνα Οικονομολόγος, MSc Οικονομική Ανάλυση Τριτοετής της Νομικής