• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Μ' | 18 Νοεμβρίου 2009, 10:59

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ/ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟΙ, Επιτέλους μετά από χρόνια δίνεται σε όλους η δυνατότητα να διεκδικήσουν όλες τις θέσεις που προκηρύσσονται από τους δημόσιους φορείς και όχι μόνο ένα ελάχιστο κλάσμα. Θα διεκδικήσουμε το 100% θέσεων και όχι ένα μικρό μέρος γύρω στο 25% που ελεγχόταν μέσω ΑΣΕΠ για τα μάτια του κόσμου. Πρέπει όλοι να καταλάβουμε πως η βαθμολόγηση είναι πολυκριτηριακή με αλληλεξαρτώμενα βάρη. Η πολιτική ηγεσία εξέφρασε ξεκάθαρα την βούληση για αξιοκρατία. Εισαγωγή πριμοδότησης για δεύτερο μεταπτυχιακό πρέπει να συνοδευτεί με αλλαγή της βαρύτητας όλων των κριτηρίων. Οι κάτοχοι διδακτορικού έχουν ξεκάθαρο πλεονέκτημα δύσκολα ανατρέψιμο τουλάχιστον στις θέσεις χωρίς προϋπηρεσία. Το τεστ δεξιοτήτων και τα υπόλοιπα κριτήρια απλά θα καθορίσουν τη σειρά και το χρόνο διορισμού. Οι κάτοχοι μεταπτυχιακού θα ακολουθήσουν στη σειρά διορισμού. Το πλεονέκτημα των 200 μονάδων είναι καταλυτικό. Σκεφτείτε ότι όλες οι θέσεις θα προκηρύσσονται μέσω ΑΣΕΠ από όλους τους φορείς όποτε τα μόρια εισαγωγής πιθανότατα θα μειωθούν. Όλοι συμφωνούμε πως κανένα κριτήριο από μόνο του δεν πρέπει να εξασφαλίζει το διορισμό. Μέχρι σήμερα η προσαύξηση προϋπηρεσίας έδινε ξεκάθαρο πλεονέκτημα. ( διδακτορικό και 2 συναφή μεταπτυχιακά 600 μόρια ενώ η προσαυξημένη προϋπηρεσία με ρουσφέτι 620 !!!!) Με το σημερινό νόμο (διδακτορικό και μεταπτυχιακό 600 , προϋπηρεσία 408). Δεν δίνει ξεκάθαρο πλεονέκτημα στους τίτλους σπουδών; Είμαι ΞΕΚΑΘΑΡΑ ενάντια στη μοριοδότηση του δεύτερου/ τρίτου/ τέταρτου ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ χωρίς να αλλάξουν όλα τα κριτήρια. 1) Ορθώς διαμαρτύρονται οι κάτοχοι δεύτερου μεταπτυχιακού γιατί έχουν επενδύσει στη γνώση και πρέπει κάθε προσπάθεια να λαμβάνεται υπόψη. 2) Με την ίδια λογική όμως γιατί να μοριοδοτούνται μόνο 5 έτη προϋπηρεσίας; Κάποιοι άλλοι έχουν επενδύσει χρόνο στην εργασία…στον ιδιωτικό τομέα. Κάποιοι άλλοι έχουν επενδύσει σε επιμόρφωση του ΟΑΕΔ, άσχετα πως μπήκαν και πως βγήκαν! Πιστεύω πως ο βαθμός πτυχίου θα πρέπει να έχει μικρότερη βαρύτητα έτσι ώστε καμία διαφορά στο πτυχίο να μην οδηγεί σε πρόταξη από υποψήφιο ανώτερης βαθμίδας. Αν και εκεί υπάρχουν ενστάσεις… Το ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ αποτελεί το μόνο αντικειμενικό κριτήριο. Προτείνω να πολλαπλασιάζεται με 6. (Άθροισμα πτυχίου και μεταπτυχιακού) άλλωστε με απλά μαθηματικά γίνεται αντιληπτό ότι κάτοχος διδακτορικού + μεταπτυχιακού προτάσσεται έναντι όλων των υπολοίπων κατόχων μεταπτυχιακού ακόμα και χωρίς να συμμετέχει στο τεστ δεξιοτήτων. 400 ΜΟΡΙΑ ΤΟ 100/100 στο ΤΕΣΤ , 400 μόρια η κατοχή διδακτορικού. Στην πράξη η γκρίνια για το τεστ δεν έχει νόημα αφού στοχεύει στο να κατατάξει υποψηφίους της ίδια βαθμίδας και σε καμία περίπτωση να υποτιμήσει τα πτυχία.