Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ | 18 Νοεμβρίου 2009, 11:19
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΤΑΙ ΤΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙ 10 ΕΩΣ ΤΩΡΑ. ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΟ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΝΩ ΣΧΟΛΕΣ ΕΥΚΟΛΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΤΥΧΙΩΝ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ 6.00 ΕΧΕΙ 600 ΜΟΡΙΑ ΕΝΩ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΚΑΠΟΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΣΧΟΛΗΣ --ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ-- ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 7.5 ΔΗΛΑΔΗ 750 ΜΟΡΙΑ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ?