• Σχόλιο του χρήστη 'Σ. Μ.' | 18 Νοεμβρίου 2009, 11:50

    Διαφωνώ με τον Παναγιώτη Μ. (10:59) διότι η τοποθέτησή του είναι ελλιπής και μονόπλευρη. Αντί να απαριθμεί τα θετικά και αρνητικά του τεστ δεξιοτήτων, συγκρίνει το τεστ δεξιοτήτων με μεταπτυχιακά και διδακτορικά απλά και μόνο για να κατευθύνει τον αναγνώστη προς την άποψή του. Καταλήγει δε σε μια άκρως άποψη, οτι το πτυχίο δεν πρέπει να μοριοδοτείται αρκετά, μόνο και μόνο επειδή δεν έχει πτυχίο ΠΕ ή ΤΕ, και απλά επιθυμεί να χαϊδέψει τα αυτιά κάποιων. Είναι σαφές οτι πρόκειται για το γνωστό παιχνίδι των ΔΕ που λαμβάνει χώρα τις τελευταίες ημέρες, οι οποίοι προσπαθούν να παραπλανήσουν τους υποψηφίους και το νομοθέτη. Και αυτό προκύπτει και από την εξής φράση του: "Πιστεύω πως ο βαθμός πτυχίου θα πρέπει να έχει μικρότερη βαρύτητα έτσι ώστε καμία διαφορά στο πτυχίο να μην οδηγεί σε πρόταξη από υποψήφιο ανώτερης βαθμίδας" ... Δίχως να αναλύσω και πάλι μία-μία τις απόψεις βάση των οποίων το τεστ δεξιοτήτων είναι ακατάλληλο, αφού προκύπτει σαφώς από τα εκατοντάδες μειλ στο σχετικό άρθρο, Θεωρώ οτι είναι πλέον σαφές οτι η διάταξη αυτή δεν πρέπει να εφαρμοστεί. Έγινε σαφές οτι είναι πιο πολλά τα προβλήματα που δημιουργούνται παρά επιλύονται. Και πρόκειται για θέματα αξιών, ισονομίας, αρχών, τα οποία πρέπει να είναι υπεράνω κάθε αμφισβήτησης.