• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης' | 18 Νοεμβρίου 2009, 12:23

    Η συνάφεια του γνωστικού αντικειμένου ενός διδακτορικού διπλώματος ή ενός μεταπτυχιακού τίτλου με αυτό της προκηρυσσόμενης θέσης, είναι ουσιώδης σημασία, διότι προάγεται, επεκτείνεται και εξειδικεύεται ο σύγχρονος επιστήμονας με δεξιότητες, γνώσεις και ουσιαστικά προσόντα, που η άσκησή τους στη Δημόσια Διοίκηση, θα την καταστήσει πιο αποτελεσματική, ευέλικτη και εύκαμπτη...Επιπρόσθετα, στα πλαίσια της δια βίου μάθησης (πρόσφατα μετονομάστηκε το πρώην ΥΠ.Ε.Π.Θ. σε Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων), η απόκτηση ενός πρόσθετου π.χ. μεταπτυχιακού τίτλου (πέραν του ενός) πρέπει να ενισχύεται μοριοδοτικά (σε συνάρτηση πάντα με τη συνάφεια, όπως προαναφέρθηκε), στα πλαίσια εμπλουτισμού -όχι μόνο - του τυπικού, αλλά -κυρίως- του ουσιαστικού προσοντολογίου εκάστου πολίτη και πιθανού στελέχους της δημόσιας διοίκησης... Εξάλλου, αντίκειται στο πνεύμα της ισηγορίας, ισοτιμίας και αξιοκρατίας, η εξίσου βαθμονόμηση του μεταπτυχιακού τίτλου ή διδακτορικού διπλώματος ενός π.χ. Μηχανικού (σε ζητήματα περιβάλλοντος, αντισεισμικού σχεδιασμού, διαχείρισης έργων κ.τ.λ.)σε σχέση με ένα συνάδελφό του, ο οποίος απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στο χώρο των ανθρωπιστικών επιστημών, θεολογίας κ.ά.