• Σχόλιο του χρήστη 'Vrouvas Anastasios' | 18 Νοεμβρίου 2009, 12:23

    Καλημέρα σας, Θα ήθελα να επανατοποθετηθώ στο θέμα του Τεστ Δεξιοτήτων θεωρώ ότι πρόκειται για την πιο σωστή εξέταση και την πιο αξιόλογη προσπάθεια επιλογής προσωπικού από την δημόσια διοίκηση που έχει γίνει μέχρι τώρα. Πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε: Τι είναι πιο σημαντικό? · Τι βαθμούς και τίτλους σπουδών έχει κάποιος μόνο η΄ τι πραγματικά μπορεί να κάνει? · προσήλωση στην στείρα γνώση μόνο ή εφαρμογή αυτής για της επίλυσης προβλημάτων Αναφέρω εμφατικά την λέξη ΜΟΝΟ γιατί το Τεστ Δεξιοτήτων δεν καταργεί η’ υποκαθιστά κάποια άλλη διαδικασία επιλογής προσωπικού. Απλά εισάγει ένα επιπλέον πιο ποιοτικό και πιο ουσιαστικό κριτήριο στην επιλογή αυτη. Επιπλέον επειδή διάβασα μερικά απαξιωτικά σχόλια (ερωτήσεις σε τηλεπαιχνίδι?!) δεν ξέρω φίλοι μου αν θα καταφέρνατε να κερδίσετε χρήματα με τέτοιες ερωτήσεις (βάσει σχολίων αμφιβάλω), ένα πάντως είναι βέβαιο: Aν δυσκολεύεστε σε απλά προβλήματα λογικής πως θα καταφέρετε να αντεπεξέλθετε στα καθήκοντα της μελλοντικής εργασίας?! Και γενικότερα θεωρώ αστείο να έχει κάποιος ένα ακαδημαϊκό υπόβαθρο και να έχει χαμηλή βαθμολογία στο συγκεκριμένο τεστ.. Καλό και το πτυχίο αλλά τι γίνεται με την κριτική σκέψη - την ανάλυση δεδομένων - σύνθεση....Μήπως πρέπει κάποτε να μάθουμε να αναζητούμε την ουσία? Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι το καθεστώς των stage, της ειδικής μοριοδότης της εργασία του δημόσιου τομέα και της συνέντευξης μας προσβάλει όλους....Αυτή την αξιοκρατία θέλουμε?! και απαξιώνουμε το Τεστ Δεξιοτήτων?!