• Σχόλιο του χρήστη 'Κ.Μ.' | 11 Μαΐου 2022, 22:06

    Ως υφιστάμενος υπάλληλος σε μια υπηρεσία κατηγορίας και κλάδου ΔΕ Διοικ.Λογ. θα περίμενα απο τον προϊστάμενό μου να με βοηθάει ,να με διορθώνει , να με κατευθύνει να με μαθαίνει κανόνες και βήματα ως προς τις διοικητικές διαδικασίες και σε εναρμόνιση με ΤΠΕ , να με σέβεται ουσιαστικά στο χώρο που συνυπάρχουμε γιατί η δεξιότητα της διαχείρισης της γνώσης είναι και προσωπική υπόθεση του υπαλλήλου όταν έχει υποπέσει στην αντίληψή του ότι ο προϊστάμενός του δεν « γνωρίζει ικανοποιητικά θέματα διοικητικής φύσεως » αλλά πρέπει να δεχθεί ότι θα τον αξιολογήσει και θα συνεχίσει να παίρνει και το επίδομα θέσης ευθύνης. Δεν μπορεί αυτός ο υπάλληλος για πέντε χρόνια να αξιολογείται να παίρνει χαμηλή βαθμολογία να μην έχει προταθεί ούτε ένα μέτρο βελτίωσης του υπαλλήλου αυτού από τον προϊστάμενο του όπως αυτό προβλέπεται από τον ισχύοντα νόμο για την αξιολόγηση. Να έχει καταθέσει ενστάσεις ο υπάλληλος έντυπα και ηλεκτρονικά σύμφωνα με τις διευκρινιστικές εγκυκλίους χρονικά ,να μην έχουν εξεταστεί μέχρι και σήμερα από την Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης . Ο υπάλληλος από προσωπικό του ενδιαφέρον να συμμετέχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα και επειδή τυγχάνει να έχει και τις τρεις ιδιότητες του ( υπαλλήλου , διοικούμενου, πολίτη ) να αναγκάζεται να προσφεύγει και στα διοικητικά δικαστήρια για να βρει το δίκιο του. Έτσι δεν νομίζω ότι προστατεύεται το δημόσιο συμφέρον. Συμπερασματικά πρέπει να υπάρχει αυστηρότερη αξιολόγηση των προϊσταμένων και γραπτά τεστ για τους υφιστάμενους υπαλλήλους ώστε, να περάσουν στην επόμενη φάση υλοποίησης στόχων επιπέδου τμήματος αρχικά και να υπάρξει βέβαια και η ανάλογη αναγνωρισή τους και ανταμοιβή της προσπάθειας να ανταπεξέλθουν με μετρήσιμα αποτελέσματα. Διαφορετικά δεν αποτελεί ρηξικέλευθο νομοσχέδιο από το προηγούμενο, ίσως και αδιάφορο. Ευχαριστώ για την ευκαιρία να εκφράσω την προσωπική μου άποψη για το νέο νομοσχέδιο αξιολόγησης .