• Σχόλιο του χρήστη 'Κρινάνθη Μπάρλα' | 17 Μαΐου 2022, 11:38

    Πράγματι, η προωθούμενη ρύθμιση αντιμετωπίζει το πρόβλημα της στασιμότητας των αποδοχών των υπαλλήλων του Υπουργείου Οικονομικών που ήδη λαμβάνουν την προσωπική διαφορά, ταυτόχρονα όμως συνεπάγεται περαιτέρω διεύρυνση της μισθολογικής ανισότητας μεταξύ των υπαλλήλων αυτών και των υπαλλήλων της ίδιας Υπηρεσίας που δεν την λαμβάνουν, δεδομένου ότι υπάλληλοι με τα ίδια και σε πολλές περιπτώσεις περισσότερα τυπικά προσόντα και χρόνια υπηρεσίας που ενίοτε ανήκουν και σε υψηλότερη κατηγορία (κατ’ άρθρο 6 παρ. 1 ν. 3528/2007) και ασκούν καθήκοντα νευραλγικά, αντιμετωπίζοντας τις ίδιες ή ακόμα μεγαλύτερες ευθύνες, λαμβάνουν μηνιαίες αποδοχές αξιοσημείωτα χαμηλότερες σε σχέση με τις αντίστοιχες των συναδέλφων τους που τυχαίνει να απασχολούνται στο Υπουργείο Οικονομικών προ του Οκτωβρίου 2018. Με τον τρόπο αυτό παραβιάζεται η αρχή της ισότητας, που θεμελιώνεται τόσο στην παρ. 1 του άρθρου 4 όσο και στο εδ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 22 του Συντάγματος, δημιουργούνται υπάλληλοι δύο ταχυτήτων, κάτι που δυναμιτίζει καθημερινά το εργασιακό κλίμα, ενώ παράλληλα δεν υπηρετείται η ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης, όπως προαναγγέλλει ο τίτλος του νομοθετήματος. Τέλος, το φαινόμενο αυτό σε συνδυασμό με τον υφιστάμενο πληθωρισμό ύψους 10%, εγκυμονεί τον κίνδυνο διαρροών ικανών στελεχών του Υπουργείου Οικονομικών προς υψηλότερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας άλλων Υπηρεσιών.