• Σχόλιο του χρήστη 'Λάμπρος Καφίδας' | 17 Μαΐου 2022, 13:59

    Ως προς την παρ.2 του άρθρου που αφορά στον κατά πλάσμα δικαίου λογισμό της θητείας σε θέση Συμβούλου Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού (ΑΑΔ) ως θητεία σε θέση προϊσταμένου επιπέδου τμήματος, χωρίς την καταβολή του αντίστοιχου επιδόματος, θα πρέπει να επισημανθεί ότι με βάση το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο είναι άνευ νοήματος. Και αυτό γιατί όπως έχει θεσμοθετηθεί και ισχύει από 4/4/2017 και εφεξής, για την επιλογή προϊσταμένων με βάση τα ειδικά κριτήρια επιλογής λαμβάνεται υπόψη αποκλειστικά μόνο η εν τοις πράγμασι άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου (παρ.5 άρθρου 85 του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων). Η διάταξη αυτή, επομένως, της παρ. 2 του προτεινόμενου άρθρου 19 θα μπορούσε να καταργηθεί προκειμένου να μην δημιουργούνται παραπλανητικές ερμηνείες και προσδοκίες στους εμπλεκόμενους περί θητείας ή επιδόματος προϊσταμένου. Εφόσον είναι επιθυμητή η παροχή κινήτρων, αυτή θα μπορούσε να γίνει με τον ρητό ορισμό του υφιστάμενου προϊσταμένου για θέματα ανθρωπίνου δυναμικού, σε κάθε υπουργείο, ως Συμβούλου ΑΑΔ. Στην περίπτωση αυτή, απαλείφεται εν πολλοίς η αναγκαιότητα θεσμοθέτησης των υπολοίπων παραγράφων του παρόντος άρθρου. Διαφορετικά, θα πρέπει επιπροσθέτως να εισαχθεί σχετική ειδική διάταξη στο άρθρο 85 του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων, τουλάχιστον για τον υπολογισμό της θητείας ως προϊσταμένου τμήματος. [και ομοίως για τη θητεία των Συμβούλων Ακεραιότητας]