• Σχόλιο του χρήστη 'paron' | 18 Μαΐου 2022, 14:57

    Οι πολίτες να ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν μόνο ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας με τις υπηρεσίες. Αυτό μπορεί να γίνει εκτός των άλλων και με κλήρωση δώρων. Για να εξασφαλιστεί η ταυτόχρονη η ψηφιακή επικοινωνία –για την κλήρωση- και η προσέλευση του πολίτη στη δημόσια υπηρεσία, να υπογράφουν ψηφιακά οι πολίτες μπαίνοντας στα δημόσια κτίρια, ή σκανάροντας πιστοποιητικά ταυτοπροσωπίας, ή με χρήση QRcodes από το κινητό τους. Κατόπιν, σε κάθε περίπτωση να στέλνεται από την κεντρική Διοίκηση sms με link όπου ο πολίτης μπορεί να βαθμολογήσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η αξιολόγηση θα πρέπει να περιλαμβάνει όχι μόνο το βαθμό, αλλά και το είδος της αιτούμενης υπηρεσίας και το είδος της εν τέλει παρεχόμενης.