• Σχόλιο του χρήστη 'Βαϊα Ζ.' | 20 Μαΐου 2022, 09:02

    Με το παρόν σχέδιο νόμου οξύνεται η αδικία που υφίστανται οι υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών και των εποπτευόμενων φορέων αυτού, οι οποίοι διορίστηκαν/μετατάχθηκαν μετά την 01.11.2018, καθώς η μισθολογική διαφορά με τους υπαλλήλους που ήδη λαμβάνουν την Προσωπική Διαφορά αυξάνεται ακόμη περισσότερο. Ενώ ήδη οι υπάλληλοι που διορίστηκαν/μετατάχθηκαν στο ΥΠ.ΟΙΚ. ή σε εποπτευόμενους φορείς μετά την 01.11.2018, εδώ και τρία έτη, υφίστανται μια άνιση μισθολογική μεταχείριση έναντι των συναδέλφων τους παρότι ασκούν ίδια καθήκοντα και διαθέτουν εφάμιλλη (και σε αρκετές περιπτώσεις με περισσότερα χρόνια συνολικής υπηρεσίας) εργασιακή εμπειρία και ακαδημαϊκά προσόντα με εκείνους που λαμβάνουν την Προσωπική Διαφορά, με μοναδικό κριτήριο τον χρόνο τοποθέτησής τους στην υπηρεσία, με το παρόν νομοσχέδιο όχι μόνο διατηρείται μια απαράδεκτη και αντισυνταγματική διαφορά ανάμεσα στις αποδοχές των «παλαιών» και των «νέων» υπαλλήλων του ΥΠΟΙΚ και των εποπτευόμενων φορέων αυτού, αλλά αυτή η διαφορά αντισυνταγματικά αυξάνεται σε δυσθεώρητα ύψη, δημιουργώντας δυσαρεστημένους υπαλλήλους δύο ταχυτήτων, τορπιλίζοντας το ομαδικό κλίμα στις υπηρεσίες. Η άρση μισθολογικών ανισοτήτων μεταξύ υπαλλήλων που υπηρετούν στον ίδιο φορέα (με τη χορήγηση της Προσωπικής Διαφοράς στο σύνολο των υπαλλήλων του Υπουργείου Οικονομικών και των εποπτευόμενων φορέων αυτού), είναι ουσιαστικά μονόδρομος, και μάλιστα όταν η Προσωπική Διαφορά αποδόθηκε στους υπηρετούντες υπαλλήλους του ΥΠ.ΟΙΚ, με τους Ν.4024/2011 (Α’ 226), Ν.4354/2015 (Α ́ 176) και τελευταία του Ν.4569/2018 (Α’ 179), έχοντας ως βάση την εφαρμογή της συνταγματικής αρχής της ισότητας. Προτείνεται να συμπεριληφθεί διάταξη για την άμεση χορήγηση της Προσωπική Διαφοράς στο σύνολο των υπαλλήλων του ΥΠΟΙΚ και των εποπτευόμενων φορέων αυτού σύμφωνα με τις βασικές Αρχές του Συντάγματος ,της ισότητας και δίκαιης μεταχείρισης