• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ' | 20 Μαΐου 2022, 14:39

    Κατά την άποψή μου πολύ σωστά το παρόν νομοσχέδιο προτίθεται να αναστείλει τη μείωση της προσωπικής διαφοράς στη μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων. Ατομικά εισπράττω προσωπική διαφορά, αλλά θα ήταν σωστό και δίκαιο να την εισπράττουν και οι συνάδελφοί μου που έχουν εισέλθει αργότερα στην ίδια υπηρεσία με μένα και παράγουν το ίδιο έργο με μένα. Ωστόσο, στην προσπάθεια αυτή της ευεργετικής μέριμνας για παλαιούς υπαλλήλους του ΥΠΟΙΚ, δεν περιλαμβάνεται η απόδοση της προσωπικής διαφοράς στους υπαλλήλους που προσήλθαν στο ΥΠΟΙΚ μετά τον Οκτώβρη του 2018. Αυτό έχει συντελέσει στην δημιουργία επαγγελματικής αδικίας με προοπτική να διογκώνεται με την πάροδο του χρόνου η διαφορά αυτή. Με αυτόν τον τρόπο έχουν δημιουργηθεί υπάλληλοι πολλαπλών ταχυτήτων, παραβιάζοντας τη συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της ισότητας και της αναλογικότητας. Άλλωστε, «η καθιερούμενη με το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος Αρχή της Ισότητας αποτελεί νομικό κανόνα, ο οποίος επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση προσώπων που τελούν υπό τις αυτές ή παρόμοιες συνθήκες και αποκλείει τόσο την έκδηλα άνιση μεταχείριση, είτε με τη μορφή της εισαγωγής καθαρά χαριστικού μέτρου ή προνομίου μη συνδεομένου προς αξιολογικά κριτήρια είτε με την μορφή της επιβολής αδικαιολόγητης επιβάρυνσης, όσο και την αυθαίρετη εξομοίωση διαφορετικών καταστάσεων ή την ενιαία μεταχείριση προσώπων που βρίσκονται κάτω από διαφορετικές συνθήκες με βάση όλως τυπικά ή συμπτωματικά ή άσχετα μεταξύ τους κριτήρια (3396/2014 ΣΤΕ)». Απαραίτητη προϋπόθεση για την εφαρμογή ενός κοινού πλαισίου αξιολόγησης (στοιχείο το οποίο πραγματεύεται το παρόν νομοσχέδιο), είναι η ίση αντιμετώπιση των υπαλλήλων με την χρήση ενιαίων τουλάχιστον κριτηρίων. Αυτό για να επιτευχθεί θα πρέπει στο παρόν άρθρο #28# εξαρχής να προβλέπεται η χορήγηση της προσωπικής διαφοράς στους Υπαλλήλους του ΥΠΟΙΚ στους οποίους δεν χορηγείται αυτό σήμερα (υπάλληλοι οι οποίοι διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν μετά τον Οκτώβριο του 2018). Με εκτίμηση