• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΚ' | 24 Μαΐου 2022, 20:09

    Η εισαγωγή μίας διάταξης με την οποία γίνεται προσπάθεια να αποκατασταθεί μία χρονιά αδικία, γίνεται η αιτία για την διεύρυνση μιας νέας μεγαλύτερης αδικίας σε άλλη ομάδα υπαλλήλων. Στο παρελθόν τρεις φορές (2011, 2015 και 2018) στην προσπάθεια επίλυσης της άνισης μισθολογικής αντιμετώπισης των υπαλλήλων και κατ’ εφαρμογή της συνταγματικής αρχής της ισότητας (άρθρο 22, παρ.β) αποδόθηκε η προσωπική διαφορά με νομοθετική ρύθμιση στους ήδη υπηρετούντες υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών, με τις διατάξεις του ν. 4024/2011 (Α’ 226), του ν. 4354/2015 (Α΄ 176) και του ν. 4569/2018 (Α’ 179). Η αναστολή από 1ης.6.2022 και μέχρι τις 31.5.2024, της εφαρμογής του τέταρτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 (Α΄ 176), χωρίς την προηγούμενη χορήγηση της Προσωπικής Διαφοράς στους μετά την 01.11.2018 συναδέλφους, θα έχει σαν αποτέλεσμα την περαιτέρω διεύρυνση, της μισθολογικής ανισότητας και αδικίας μεταξύ των υπαλλήλων. Υπάλληλοι στην ίδια υπηρεσία, με τα ίδια προσόντα, τα ίδια χρόνια συνολικής υπηρεσίας και τα ίδια καθήκοντα θα λαμβάνουν σημαντικά διαφορετικούς μισθούς. Για να θεωρηθεί ολοκληρωμένο και ότι εξυπηρετεί το σκοπό του το άρθρο 28 (και το σύνολο του σχεδίου νόμου) θα πρέπει να συμπεριλάβετε σε αυτό διάταξη για την άμεση χορήγηση της προσωπικής διαφοράς στο σύνολο των υπαλλήλων μιας υπηρεσίας όπου ήδη αυτή χορηγείται. Τέλος, δεν νοείται σύστημα αξιολόγησης για ίδιο έργο με διαφορετικό σύστημα αμοιβής.