• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΟΔΣΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ' | 20 Ιουνίου 2022, 23:36

    1. Στην παρ. 1 εδ (η) αναφέρεται η παροχή συνδρομής από τους ΦΟΔΣΑ για την εξάλειψη του φαινομένου της ανεξέλεγκτης διάθεσης και την αποκατάσταση των υφισταμένων ΧΑΔΑ. Επειδή η συγκεκριμένη διατύπωση είναι ασαφής και αόριστη ως προς την έννοια της παροχής συνδρομής και δεδομένου ότι η ως άνω αρμοδιότητα ανήκει αποκλειστικά στους ΟΤΑ Α’ Βαθμού άρθρο 228- άρθρο 38 του σχεδίου νόμου παρ 1 εδ.( )ζ και δεδομένου ότι στο άρθρο 82 παρ 2 του νόμου 4685/2020 προστέθηκε η δυνατότητα σύναψης προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του ΟΤΑ Α΄βαθμού και του οικείου ΦΟΔΣΑ για την αποκατάσταση των ΧΑΔΑ προτείνεται η συμπλήρωση της διάταξης για την παροχή συνδρομής εφόσον υποβληθεί έγγραφο αίτημα από τον ΟΤΑ Α΄ Βαθμού προς τον οικείο ΦΟΔΣΑ.(άρθρο 82 παρ 2 του νόμου 4685/2020). 2. Στην παρ. 3 η συναρμοδιότητα με τους ΟΤΑ μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση αρμοδιοτήτων. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ρυθμίζεται ρητά ότι ο έλεγχος συμβατότητας με το ΠΕΣΔΑ είναι αρμοδιότητα του ΦΟΔΣΑ. Ειδικά στο εδ.(ε) πρέπει να εξαλειφθεί το σημείο «την παρακολούθηση της υλοποίησης του ΠΕΣΔΑ». 3. Να συμπεριληφθεί στις αρμοδιότητες εδ. (ια) «την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και επιβράβευση των δήμων δημοτών και των επιχειρήσεων που λειτουργούν στα διοικητικά τους όρια»