• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 18 Νοεμβρίου 2009, 18:30

    Η γνώμη μου για την οποιαδήποτε μοριοδότηση που διενεργείται σε γραπτό διαγωνισμό είναι αρνητική. Οι γνώσεις που αποκτά κάποιος από μία σπουδή, παρόλο που μπορεί, να μην του δόθηκε ποτέ η ευκαιρία για έναν δεύτερο τίτλο, δεδομένου ότι, το μεταπτυχιακό δεν παρέχεται δωρεάν, δεν τον καθιστούν λιγότερο ικανό από κάποιον που έχει δεύτερο τίτλο σπουδών (12 μήνες ως μάστερ σε ξένη χώρα) ή και περισσότερους. Ο σκοπός πιστεύω πως δεν είναι η πληθώρα των τίτλων, αλλά η ικανότητα και η αποτελεσματικότητα κάποιου. Εννοείται βεβαίως ότι αυτός που κατέχει περισσότερους τίτλους σπουδών θα αποδώσει περισσότερο στις γραπτές εξετάσεις από κάποιον που δεν κατέχει τίτλο πέραν του ενός διότι ότι αποκτά κανείς είναι εφόδιο. Η μοριοδότηση των θέσεων των ΕΕΠ καθώς και αυτών που είναι με σειρά προτεραιότητας με βρίσκει σύμφωνο. Το ζητούμενο θα πρέπει να είναι η κατάρτιση και όχι η παπαγαλία ή η τυχόν μετατόπιση μιας κρυφής ανεργίας.