• Σχόλιο του χρήστη 'Τάσος' | 18 Νοεμβρίου 2009, 19:34

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: σε όλους εκείνους, που επειδή βαριούνται το διάβασμα, είναι ενάντια στην αθροιστική μοριοδότηση, των τίτλων σπουδών. Έστω ότι 2 υποψήφιοι μηχανικοί για θέση σε πολεοδομία, της Νομαρχίας 1ος Υποψήφιος με Βαθμός πτυχίου από ΕΛΛΑΔΑ (6,8) 6,8*110=748 μόρια 1ο Μεταπτυχιακό στον Αντισεισμικό σχεδιασμό:200 μόρια 2ο Μεταπτυχιακό στα Γεωτεχνικά: (Σύμφωνα με Υπουργό 0 μόρια) PROFICIENCY ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ: 70 μόρια Σύνολο:1018 μόρια 2ος Υποψήφιος Βαθμός πτυχίου από ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ(8) 8*110=880μόρια ΆΡΙΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ: 140 μόρια ( ΣΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗΝ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ!!!!!!!!!) Σύνολο:1020 μόρια Συμφωνείται δηλαδή ότι θα ήταν καλύτερη επιλογή του 2ου? (Υποστηρίζετε εσείς και ο υπουργός ότι: Πρέπει να επιβραβεύσουμε τον Μηχανικό που τελείωσε στην Βουλγαρία επειδή, Απέτυχε στις εισαγωγικές εξετάσεις σε σχέση με τον 1ο υποψήφιο, που είχε και έχει να ανταγωνιστεί και επίσης, τον επιβραβεύουμε που Σταμάτησε τις σπουδές του αμέσως, με την απόκτηση του πτυχίου του. Πρέπει να τιμωρηθεί ο 1ος υποψήφιος, επειδή τόλμησε να έχει θέληση για μεγαλύτερη εξειδίκευση αλλά και ικανότητα....) Είμαι περίεργος, ο παραλογισμός και η αναξιοκρατία βαθμολογούνται αθροιστικά? Και πιστέψτε με κανένας από εμάς δεν φοβάται, ούτε το τεστ δεξιοτήτων, ούτε καμία εξέταση. Μια ζωή δίνουμε εξετάσεις!!! Απλά θέλουμε τους κόπους μας πίσω!!!!!!