• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 18 Νοεμβρίου 2009, 20:05

    Το τεστ δεξιοτήτων κατά την ταπεινή μου άποψη αγγίζει την κατηγορία της συνέντευξης. Τα αποτελέσματα αυτά δεν θα πρέπει να ληφθούν υπόψη σε κανένα διαγωνισμό. Ξαφνικά διαπιστώθηκε το όχι και πολύ καλό επίπεδο των γνώσεών μας σε γενικά θέματα? Γιατί θα πρέπει να επιβαρυνθεί ο προϋπολογισμός μίας οικογένειας με εξτρά φροντιστήρια ή βιβλία? Δεν αρκεί αυτό των ηλεκτρονικών υπολογιστών (σημειώνεται ότι οι υπολογιστές διδάσκονται στα σχολεία στην δωρεάν παιδεία). Πιστεύω ότι το κόστος (όχι μόνο το οικονομικό αλλά και το χρονικό) σε σχέση με το όφελος είναι δυσανάλογο. Και στην τελική επειδή κάποιος γνώριζε ότι επισκέφτηκε τη χώρα μας ο Κινέζος πρόξενος δεν τον καθιστά ικανότερο ή αποτελεσματικότερο από κάποιον που δεν απάντησε σε τέτοιου είδους ερωτήσεις. Υπάρχει όμως και άλλα προβλήματα που δημιουργείται με το τεστ δεξιοτήτων και ενδεικτικά είναι τα εξής: α) δικαίωμα συμμετοχής στο τεστ έχουν όλοι (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, κλπ) ήδη το τεστ από την εκκίνηση του το είναι άνισο, β) δεν είναι εύκολα ελέγξιμο από τους υποψηφίους η μοριοδότηση για τυχόν ενστάσεις και γ) οι θέσεις που θα προκηρυχθούν σε μία χρονική περίοδο όπου θα ληφθεί το αποτέλεσμα του τεστ δεξιοτήτων δεν θα είναι ισάριθμες με αυτές τις επόμενης χρονικής περιόδου που θα έπονται του νέου τεστ για όλους αυτούς που θα ξανασυμμετάσχουν διότι δεν απέδωσαν ικανοποιητικά στο προηγούμενο τεστ δηλαδή οι ευκαιρίες δεν είναι ίσες.