• Σχόλιο του χρήστη 'Ελπίδα' | 18 Νοεμβρίου 2009, 21:25

    ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΕΤΩΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ Ή ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ. Για μια ακόμη φορά, η προσπάθεια και οι ικανότητες κάποιων ατόμων που θυσίασαν χρόνο, προσωπική ζωή και ονειρεύτηκαν μία επαγγελματική καταξίωση και δικαίωση χάνονται; ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ: 1) Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ (ή και του απολυτηρίου λυκείου, σε άλλες περιπτώσεις) ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΑ, ΑΔΙΚΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (αφού η κάθε σχολή έχει διαφορετικό βαθμό δυσκολίας), επιβραβεύοντας τους αποφοίτων πανεπιστημίων ξένων χωρών, π.χ. Βουλγαρίας, Ρουμανίας που χορηγούν πτυχία με βαθμό «άριστα», ακόμη και σε απόφοιτους πολυτεχνείου και μάλιστα σε άτομα που απέτυχαν την είσοδό τους σε ελληνικό πανεπιστήμιο, 2) Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ, αφού έχει μειωθεί και το ποσοστό της ζήτησης πτυχιούχων με εμπειρία (50% χωρίς εμπειρία). Η εμπειρία πιστεύω ιδιαίτερα γι΄ αυτό το λόγο θα πρέπει να υπολογίζεται και άνω των πέντε (5) ετών και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει το μεγαλύτερο ποσοστό θέσεων να αφορά άτομα χωρίς επαγγελματική εμπειρία. Για ποιο λόγο, μεταξύ δύο υποψηφίων με παρόμοια προσόντα, να επιλέγεται εκείνος χωρίς εμπειρία; Στον ιδιωτικό τομέα επιλέγεται ο υποψήφιος με εμπειρία ή χωρίς; Η απόκτηση εμπειρίας μπορεί να λειτουργήσει ως κίνητρο και για την άμεση αναζήτηση εργασίας από τους νέους και μείωση της ανεργίας. 3) Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΦΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ( 150 μόρια) ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ (200 μόρια) ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ(400 μόρια); Η φοίτηση σε μία σχολή πενταετούς διάρκειας απαιτεί πολύ περισσότερη προσπάθεια, σας βεβαιώ, από την απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών. Όσον αφορά το διδακτορικό είναι προσανατολισμένο σε ακαδημαϊκή καριέρα και όχι σε επαγγελματική σταδιοδρομία, πέρα από εκπαιδευτικούς φορείς.