• Σχόλιο του χρήστη 'NΙΚΟΛΑΟΣ ΧΑΤΖΗΤΡΑΚΟΣΙΑΣ' | 15 Σεπτεμβρίου 2023, 18:13

    Σαφώς η λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών με την παρούσα μορφή δεν δύναται να ανταποκριθεί στους σκοπούς σύστασης και λειτουργίας για τους προφανείς λόγους υποστελέχωσης ( αριθμητικά και σε καταρτισμένο προσωπικό), έλλειψης καθορισμένης οργάνωσης και κανονισμού λειτουργίας, εξειδικευμένου πλαισίου συνεργασίας με τις διευθύνσεις των σχολείων, τις υπηρεσίες του Δήμου,τους Συλλόγους Γονέων, έλλειψης μηχανοργάνωσης, τυποποίηση αποφάσεων, καθορισμό υποχρεώσεων κτλ. Στα σχολεία η εκπαιδευτική διαδικασία που ασκείται δεν μπορεί να είναι εύρυθμη, ασφαλής και ωφέλιμη όταν δεν παρέχεται η ανάλογη υλικοτεχνική υποστήριξη και μέριμνα καθημερινά, περιοδικά, τακτικά και έκτακτα. Αντί λοιπόν να μελετηθεί πως η Σχολική Επιτροπή θα πρέπει να ενδυναμωθεί και να ανταποκριθεί στον ουσιαστικό ρόλο της με αποτελεσματικότητα, αμεσότητα, εγγύτητα, διαφάνεια και λογοδοσία, καθορίζοντας το πλαίσιο και κανόνες λειτουργίας της, κρίνετε ότι θα πρέπει να καταργηθεί οδηγώντας κατά τη γνώμη μου σε δυο πιθανά ενδεχόμενα: Ο Διευθυντής του σχολείου αφενός να διαχειρίζεται τη πάγια επιχορήγηση και να ασχολείται με δαπάνες και εργασίες όλων των ειδικοτήτων που μέχρι σήμερα συγκεντρωτικά αναλάμβανε το υπό κατάργηση ν.π.δ.δ. και αφετέρου οι ανάγκες των σχολείων να ενσωματωθούν και εξισωθούν στην γραφειοκρατική καθημερινότητα των οικονομικών και διοικητικών υπηρεσιών των Δήμων χωρίς την μέχρι σήμερα ευελιξία που είχαν οι σχολικές επιτροπές. Η ταπεινή μου άποψη είναι να μην καταργηθεί ένα θεσμικό όργανο αλλά να μελετηθεί πως ουσιαστικά θα αναβαθμισθεί προς όφελος του γενικότερου τρόπου υποστήριξης της λειτουργίας των σχολείων. Σας ευχαριστώ πολύ. Υ.Γ. Η μάχη για να κερδηθεί δεν αρκεί να έχει καλούς πολεμιστές αλλά να εξασφαλισθεί πως αυτοί θα έχουν οργανωμένη υποστήριξη σε υλικά και εφόδια.