• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Πάσογλου' | 20 Οκτωβρίου 2009, 09:36

    Τελικά η εξαγγελία για τον περιορισμό των κρατικών αυτοκινήτων ήταν μόνο επικοινωνιακή. Δεν θα έπρεπε κανείς να έχει κρατικό αυτοκίνητο. Τα κρατικά αυτοκίνητα θα έπρεπε να υπάρχουν για τις ανάγκες της υπηρεσίας όπου αυτό χρειάζεται και όχι για την ατομική εξυπηρέτηση προσώπων. Είναι αντιφατικό από τη μία να εξαγγέλεται χωρισμός κράτους εκκλησίας και από την άλλη οι μητροπολίτες να έχουν κρατικό αυτοκίνητο. Ποιες είναι οι ανάγκες μετακίνησης μίας υπηρεσίας όπως της μητρόπολης; Δεν θα πρέπει να χορηγούνται αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις από την κατοικία στην υπηρεσία και χρησιμοποίηση κατά την βούληση του οργάνου. Οι ρυθμίσεις του παρόντος αντιδιαστέλλονται από την εικόνα που έχει σχηματίσει ο κόσμος για τον περιορισμό των αυτοκινήτων. Η χορήγηση αυτοκινήτου θα πρέπει να γίνεται μετά από αίτηση της υπηρεσίας και να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Ο νόμος θα πρέπει να ορίζει τις προϋποθέσεις που θα χορηγούνται αυτοκίνητα και όχι σε ποιο δημόσιο αξίωμα θα χορηγείται αυτοκίνητο. Είμαι αντίθετος με τη φιλοσοφία τής ρύθμισης. Δεν κρίνονται οι ανάγκες της υπηρεσίας αλλά η θέση του δημόσιου οργάνου. Εξάλλου θα έπρεπε να κρίνεται με βάση τον προϋπολογισμό του Κράτους και όχι στην τύχη. Με τον προϋπολογισμό μόνο μπορεί να κριθεί τι ποσά μπορούν να δαπανηθούν για αυτοκίνητα και με βάση τον προϋπολογισμό άρα θα κρίνεται τι αυτοκίνητα θα χορηγούνται στις υπηρεσίες που έχουν ανάγκη. Κρίνω ότι η ρύθμιση είναι πρόχειρη και βιαστική και επιδιώκει μόνο επικοινωνιακά οφέλη.