Αρχική Αναμόρφωση του πειθαρχικού δικαίου των υπαλλήλων του δημόσιου τομέα, σύσταση Ελληνικού Κέντρου Εμπειρογνωμοσύνης...ΜΕΡΟΣ Α’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Μαρία | 20 Ιουλίου 2025, 18:21
Απαράδεκτο νομοσχέδιο, τιμωρητικό, αντιδραστικό, οπισθοδρομικό.Καταργεί το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της συνδικαλιστικής δράσης και της συμμετοχής σε νόμιμη απεργία που έχει προκηρυχθεί από την ΟΛΜΕ και στη συνέχεια από την ΑΔΕΔΥ. Η αξιολόγηση αυτή στο εξωτερικό, όπου εφαρμόστηκε απέτυχε (βλ. Αγγλία, Γαλλία). Το αποτέλεσμα ήταν η καταστροφή του δημόσιου σχολείου και η αποτροπή των εκπαιδευτικών να εργαστούν σε αυτό. Δεν είναι τυχαίο που η πλειοψηφία της πανεπιστημιακής κοινότητας συντάσσεται με τις διαμαρτυρίες και απεργίες των εκπαιδευτικών τονίζοντας τον αντιπαιδαγωγικό χαρακτήρα της αξιολόγησης, που φέρνει την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, την ώρα που η υγιής τάση στο εξωτερικό είναι ΕΝΑ σχολείο για όλους.