• Σχόλιο του χρήστη 'Σωτ. Λιάχνης' | 20 Οκτωβρίου 2009, 10:11

    Καταρχη συγχαρητηρια για την ανοιχτη διαβουλευση. Ειναι καινοτομα και εξαιρετικα δημοκρατικη, αρκει να αξιοποιηθει στην πραξη και σε βαθος και να μην εκφυλιστει σε χωρο μαζικης εκτονωσης και ψυχαναλυσης. ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ- Αν και το σχεδιο κινειται προς τη σωστη κατευθυνση, ειναι μαλλον ατολμο. Περα απο την περικοπη (μαλλον)των αυτοκινητων καποιων Διοικητων Οργανισμων, ΝΠΔΔ κλπ. (που θα ηταν προτιμοτερο να μη προκυπτει(?)εμμεσως αλλα να αναφερεται ρητα) δεν διφαινεται ιδιαιτερη εξοικονομηση πορων. Οι παραγοντες ειναι 1)ΠΛΗΘΟΣ. Μεγαλο πληθος οχηματων συνεπαγεται αντιστοιχα μεγαλο πληθος οδηγων που με τη σειρα του αυξανει το κοστος και συντηρει τις πελατειακες σχεσεις (ρουσφετι) 2)ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Ο κυβισμος δεν ειναι ασφαλες κριτηριο. Υπαρχουν τα κριτηρια της ιπποδύναμης, της ρυπανσης (που ορθα προβλεπει το σχεδιο) και κυριως της ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ (κυκλος πολης, μικτος κλπ.). Αυτο το τελευταιο θα ηταν προτιμοτερο ως κριτηριο σε σχεση και με τη χρηση για την οποια προοριζονται τα οχηματα (αστικη, επαρχιακη, μικτη). 3)ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ. Δεν μπορει να υπαρχουν ανασφαλιστα Κρατικα οχηματα. Ειναι παρανομο, ανηθικο και αποτελει κακο παραδειγμα και προσβολη στον πολιτη. Ομως το κοστος για συντηρηση - ασφαλιση θα ειναι πολυ μεγαλο αν δεν μειωθει κι αλλο το πληθος των οχηματων οπως π.χ. με περικοπη οχηματων μητροπολιτων, ανωτατων αξιωματικων, Γενικων (γενικως) κλπ. και παραλληλα εφαρμογη για τις δικαιολογημενες υπηρεσιακες μετακινησεις του σχετικου Π.Δ. για τις μετακινησεις Πολιτικων υπαλληλων και Στρατιωτικων για εκτελεση υπηρεσιας.