• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία' | 20 Οκτωβρίου 2009, 11:09

    Προτείνω σε αυτό το άρθρο να οριοθετηθούν και να περιοριστούν τα προνόμια στάθμευσης που δίνονται σε διάφορους κρατικούς αξιωματούχους ή ιδιώτες και τα οποία προκαλούν το δημόσιο αίσθημα. Οι κίτρινες θέσεις επί του οδοστρώματος πληθαίνουν ανεξέλεγκτα, και διατηρούνται ακόμα και όταν το άτομο στο οποίο δόθηκαν σταματήσει να κατέχει το συγκεκριμένο αξίωμα. Για παράδειγμα, ως Πρόεδρος της Βουλής η κυρία Μπενάκη κατείχε τρεις θέσεις στάθμευσης μπροστά στην ιδιωτική της κατοικία για τα υπηρεσιακά της αυτοκίνητα (μόνιμα όμως παρκαρισμένο βρισκόταν εκεί και το ιδιωτικό αυτοκίνητο της οικογένειας, παρανόμως, ενώ μάλιστα η στάθμευση επί αυτής της οδού είναι επί πληρωμή). Από το 2007 όμως δεν κατέχει πλέον αυτό το αξίωμα και από το 2009 δεν είναι ούτε βουλευτής, οι θέσεις ωστόσο παραμένουν (όπως και το φυλάκιο στην είσοδο και η 24ωρη φύλαξη), και μάλιστα με νέα χάραξη διευρύνθηκαν σε μήκος σχετικά πρόσφατα. Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό, στο κέντρο της Αθήνας υπάρχουν πολλά ακόμα παρόμοια. Ταυτόχρονα προτείνω να επανεξεταστούν οι λόγοι για τους οποίους παρέχονται κίτρινες θέσεις στάθμευσης επί του οδοστρώματος σε ιδιώτες, π.χ. γνωστούς δημοσιογράφους, επιχειρηματίες, κτλ. Υπάρχουν άπειρα τέτοια παραδείγματα στο κέντρο της Αθήνας (π.χ. στην οδό Αναγνωστοπούλου). Κατά τα άλλα, βεβαίως και πρέπει να εφαρμόζεται ο ΚΟΚ για τα περισσότερα κρατικά αυτοκίνητα, με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις που εξυπηρετούν λόγους ασφαλείας: για παράδειγμα, είναι λογικό να μην περιμένει το αυτοκίνητο του Πρωθυπουργού στα φανάρια όποτε αυτό είναι δυνατόν, διότι εκτίθεται σε κίνδυνο. Δεν είναι όπως λογικό, κάθε φορά που εξέρχεται αυτοκίνητο από την πλαινή είσοδο της Βουλής, να διακόπτεται η κίνηση στη Βασ. Σοφίας για να στρίψει αυτό ανάποδα.