• Σχόλιο του χρήστη 'Yiannis Kanavas' | 20 Οκτωβρίου 2009, 12:12

    Καλημέρα και συγχαρητήρια για την έμπρακτη εφαρμογή της συμμετοχικής δημοκρατίας, του ανοικτού διαλόγου και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Αρχικά θα επιθυμούσα να σχολιάσω το γεγονός ότι de facto πάμε να αξιολογήσουμε ποιοι θα έχουν κυβερνητικά οχήματα. Δεν αναφέρεται όμως "γιατί" πρέπει να έχουν κυβερνητικά αυτοκίνητα. Γιατί δηλαδή ένας εργαζόμενος στον Ιδιωτικό τομέα να πηγαινοέρχεται στη δουλειά του με το δικό του όχημα και να επιβαρύνεται με τις δαπάνες κίνησης (καύσιμα, διόδια, φθορές κτλ) ενώ ο πρόεδρος της τάδε ή δείνα αρχής να πηγαινοέρχεται με τα χρήματα των φορολογουμένων. Αρα πρέπει να προσδιοριστεί "γιατί" θα πρέπει να έχουν κυβερνητικά αυτοκίνητα και μετά να πάμε στο "ποιοι" θα τα έχουν. Εκτιμώ ότι ένα αντικειμενικό κριτήριο είναι κυβερνητικά οχήματα να έχουν τα πρόσωπα που εκπροσωπούν θεσμούς κρίσιμους για τη χώρα. Πρόεδρος Δημοκρατίας, Πρωθυπουργός, Πρόεδρος Βουλής για αρχή. Και μάλιστα να έχουν καλά και γρήγορα οχήματα, υψηλού κυβισμού και ποιότητας για λόγους ασφάλειας. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί ο αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης ή άλλοι πρόεδροι κομμάτων εντός Βουλής να έχουν κυβερνητικά οχήματα ? Προφανώς είμαι αντίθετος στο να έχουν κυβερνητικά οχήματα ο Αρχιεπίσκοπος (απαράδεκτο παρ' όλο που ο συγκεκριμένος είναι συμπαθής και σεμνός), οι πρόεδροι των δικαστηρίων (ειδικά με τη στάση και τη συμπεριφορά που έχουν επιδείξει απέναντι στη κοινωνία και λόγω των υψηλότατων διακριτικών αμοιβών τους) ή οι πρόεδροι των ανεξάρτητων αρχών το έργο των οποίων κρίνεται και απροσδιόριστο ή ομιχλώδες με εξαίρεση το "Συνήγορο του Πολίτη". Ευχαριστώ για το βήμα και συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία, συνεχίστε έτσι.