• Σχόλιο του χρήστη 'B I' | 20 Οκτωβρίου 2009, 12:02

    Εξαιρετική η κίνηση της μείωσης των κρατικών / υπηρεσιακών οχημάτων ιδιαίτερα ως προς τη μείωση των κρατικών δαπανών και μόνο. Η γνώμη μου,βέβαια, είναι ότι έσοδα το Ελληνικό Κράτος θα μπορούσε να εισπράξει (και μάλιστα υπερβολικά) από τη φοροδιαφυγή γνωστών ομάδων ελεύθερων επαγγελματιών και όχι κάθε φορά να μειώνονται κάποιες άλλες κρατικές δαπάνες οι οποίες χρειάζονται (μισθοί, μαζικά υπηρεσιακά λεωφορεία κλπ). Θα επικεντρωθώ, όμως, στο μείζον πρόβλημα αυτή της χώρας που είναι η ποιότητα ζωής και περιβάλλοντός της. Ως πολίτης αυτής της χώρας, είμαι πεπεισμένος πλέον ότι το πρόβλημα του κυκλοφοριακού στην Αθήνα δεν πρόκειται να λυθεί ή να μειωθεί ακόμη κι αν θα μειώσουμε τα κρατικά αυτοκίνητα. Αν δεν απαγορευτεί η κυκλοφορία όλων των οχημάτων σε όλο το φάσμα του τσιμέντου που καταλαμβάνει αυτό το οικτρό κατασκεύασμα που λέγεται Αθήνα δεν υπάρχει περίπτωση να πούμε ότι θα ζήσουμε καλύτερα. Σε μία τέτοια πόλη, ας πούμε, έπρεπε να υπάρχουν μόνο συχνότατες καθαρές συγκοινωνίες και οχήματα έκτακτης ανάγκης για να αναπνεύσουμε. Όλα τα άλλα ημίμετρα και μεθόδους με ελάχιστα αποτελέσματα αποτελούν. Στην τελική τη μόνη κατάργηση κρατικών οχημάτων που έχω δει έως τώρα, από την εμπειρία μου, είναι κρατικά λεωφορεία που εξυπηρετούσαν 20-50 δημοσίους υπαλλήλους, την ώρα που Διευθυντάδες απασχολούσαν έναν οδηγό και χρησιμοποιούσαν μια τεράστια "γερμανική κούρσα" για να κινηθούν. Ειλικρινά, δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι, θα ξεχαστούν κι αυτά με τον καιρό. Έχουμε ένα χάρισμα η αλλοτρίωση να μας επιβάλλεται.