• Σχόλιο του χρήστη 'Τάκης Σπετσιώτης' | 20 Οκτωβρίου 2009, 13:51

    Πολύ σύντομα να καταθέσω και τη δική μου άποψη - προτάσεις. - ΚΑΝΕΙΣ που δεν έχει εκλεγεί από την πλειοψηφία του Ελ. λαού δεν πρέπει να δικαιούται όχημα, εκτός αν θεσμικά ή πρακτικά είναι απαραίτητο. Τι εννοώ - Γυναίκες πρώην προθυπουργών? Είμαστε σοβαροί? Δεν έχουν κανένα απολύτως δικαίωμα να σπαταλούν πόρους του Ελ. κράτους. Ούτε κάν οι νυν σύζυγοι νυν πρωθυπουργών. Ο Ελ. λαός ψηφίζει τον υπουργό/προθυπουργό/βουλευτή. Όχι τον/την συζυγό του. Και γνωρίζω πολύ καλά ότι υπηρεσιακά αυτοκίνητα πηγαίνουν ακόμα και τα παιδιά τους σχολείο, ή πηγαινοφέρνουν τις Φιλιππινέζες τους για ψώνια. Στην Ελλάδα ζούμε. Κάθε μέρα γίνονται αυτά και όποιος δεν τα έχει δεί, μάλλον κάνει τα στραβά μάτια. - Ο Αρχιεπίσκοπος, αν και μου είναι πολύ συμπαθής, δεν θα έπρεπε να δικαιούται (όπως και κανένας που δεν εκλέγεται από το σύνολο του Ελ. λαού) όχημα. Ο ΧΡΗΣΤΟΣ, μη ξεχνάτε μπήκε στα Ιεροσόλυμα με ΔΑΝΕΙΚΟ γαιδουράκι, και έδωσε το καλό παράδειγμα! Ακούγεται αστείο ε? Για μένα καθόλου. Δεν είναι δινατόν να μιλάνε για συμπόνια, όταν φοράνε στις εκδηλώσεις άμφια των 150.000 ευρώ! Ο τωρινός ΑΑκπΕ είναι χαμηλών τόνων και γέρος άνθρωπος, δεν μπορεί να πηγαίνει με τα πόδια, αλλά η Εκκλησία έχει ένα σωρό λεφτά, μπορεί να έχει δικά της οχήματα και για την κεφαλή, και για τους Μητροπολίτες. - ΚΑΝΕΝΑΣ Δ/ντής, προιστάμενος υπηρεσίας, η οποία δεν χρειάζεται επιτόπου επισκέψεις σε σημεία ανά την Ελλάδα, δεν θα έπρεπε να δικαιούται υπηρεσιακό όχημα. Δηλαδή Δ/ντές που δεν είναι πχ σαν τον ΟΤΕ, ΔΕΗ, Νομαρχίες, Υπουργεία, κλπ, όπου οι προιστάμενοι πρέπει να πάνε σε κάποιο σημείο να ελέγξουν την πρόοδο έργων κλπ. Και αυτό θα μπορύσε να γίνεται με τη μέθοδο του TIME_SHARING ή του LEASING. όπως οι εφοπλιστές/πρόεδροι πολυεθνικών αγοράζουν ή νοικιάζουν αεροπλάνα, σκάφη, ελικόπτερα, κλπ, και ενώ έχουν χρήματα, δεν τα σπαταλούν σε μόνιμο στόλο ή αν είναι μόνιμος, τον υπονοικιάζουν ή τον αναδιανέμουν εσωτερικά. Θα μπορούσε επίσης να υπάρχει και carbon-bonus-transfer, όπου με διάφορες ποιοτικές παραμέτρους να υπολογίζονται (έχω κατασκευάσει μια τέτοια λύση ανοιχτού λογισμικού για μεγάλη εταιρεία) το πλησιέστερο όχημα προς χρήση, ή να μεταφέρονται στο σύστημα τα χλμ ανά ημέρα και τα οχήματα να αφαιρούνται και να δεσμέυονται στην ουρά προτεραιότηταςς της Β υπηρεσίας, εάν η Α υπηρεσία κάνει κατάχρηση. Δείτε το σαν τα καρτοκινητά, αν τελειώσουν οι "μονάδες" χρήσης υπηρεσιακού οχήματος, θα πρέπει το υπουργείο/υπηρεσία/δήμος/κλπ να φροντίσει την "επαναφόρτισή" τους, και ο τρόπος που θα γίνεται θα παρακολουθείται από κεντρικό σύστημα για όλα τα οχήματα της χώρας, με ΡFID, (όπως στα αυτόματα διόδια), και έτσι οι υπηρεσίες (και ειδικά ο Στρατός) δεν θα σπαταλάνε καύσιμα, δρομολόγια, και μεροκάματα οδηγών ή οδιπορικά έξοδα, για ψύλλου πήδημα. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ. Λείπει η θέληση και η απόφαση να εφαρμοστούν. - Όσον αφορά τα υψηλά υστάμενα στελέχη, εδώ τίθεται ένα θέμα. Πολλές κυβερνήσεις ανά τον κόσμο (σχεδόν όλες) από φόβο παρακολούθησης ή δολιοφθοράς, δεν επιλέγουν τέτοια μοντέλα, και επιλέγουν αντίθετα να έχουν τον πλήρη έλεγχο τις ιδιοκτησίας, επισκευής, παρακολούθησης ενός οχήματος. Και σε αυτό υπάρχουν λύσεις, όπως συμβαίνει και στην Ελλλάδα, θα μπορύσε να υπάρχει μια Οριζόντια υπηρεσία με κρατικό συνεργείο για ΟΛΑ τα οχήματα, σε ένα τεράστιο χώρο -αμαξοστάσιο, χωρισμένο σε κατηγορίες οχημάτων, και με σωστή πληροφορική, μηχανοργάνωση να διανέμει οχήματα σε Αθήνα-υπόλοιπη Ελλάδα για πάσα χρήση, με προτεραιότητα και στην διάθεση και στην επισκευή. Αυτό χρειάζεται e-procurement και είναι πολύ εύκολο να στηθεί μιας και υιοθετεί δοκιμασμένες λύσεις που χρησιμοποιούνται χρόνια από τις εταιρείες Logistics. - Τώρα το αν είναι σπατάλη ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να έχει αλεξίσφερη λιμουζίνα, εδώ είναι καθαρά θέμα prestige. Εσείς θα θέλατε ο 1ος πολίτης της χώρας να πηγαίνει με ΚΙΑ ή HYUNDAI ? Άλλωστε μη ξεχνάμε ότι κάνει ελάχιστες μετακινήσεις από/προς αεροδρόμιο/διάφορα σημεία εντός/εκτός Αθηνών, οπότε η λύση των time-sharing (κοινόχρηστων λιμουζινών) κατά την απόψή μου είναι η χρυσή τομή. - Θα έπρεπε επίσης να δούμε σοβαρά το θέμα του υδρογόνου. Είναι γνωστό αν και αποκρύπτεται παγκοσμίως, ότι με απλή ηλεκτρόλυση θαλασσινού νερού, ένα ισχυρό πυκνωτή σαν αυτόυς στα στερεωφωνικά, 2 μπαταρίες 24V και μερικές μικρομετατροπές (φίλτρο, μπεκ, σωλήνες) μπορούμε να μετατρλέψουμε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ όχημα που καίει βενζίνη στο να καίει ή λιγότερη βενζίνη + υδρογόνο, ή να καίει αμιγώς υδρογόνο, ποθ το παίρνει απο θαλασσινό νερό στο 2ο τεπόζιτο (με υλεκτρόλυση). Γράψτε water car στο YouTube θα δείτε χιλίαδες ιδιώτες σε όλο τον κόσμο να κάνουν την εν λόγω μετατροπή με επιτυχία. Πετυχαίνουν τεράστια οικονομία, και σχεδόν μηδενικούς ρύπους. Ουσιαστικά σιασπούν το θαλασσινό νερό (άριστο για ηλεκτρόλυση λόγω αλατιού) σε υδρογόνο-οξυγόνο και το εισάγουν στη μηχανή όπου ή καίγεται όλο ΜΑΖΙ με λίγη βενζίνη, ή καίγεται μόνο αυτό, με κατάλοιπα μόνο υδρατμούς. Τώρα θα μου πείτε ΠΟΙΕΣ κυβεερνήσεις που βάζουν 60% φόρο καυσίμου, θα καίνε οι ίδιες τσάμπα καύσιμο από "πρασινες πηγές" είναι άλλο θέμα. - Οποιος θέλει μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί μου στο προσωπικό μου mail, έχουμε πολυετή εμπερία σε έργα υψηλήες τεχνολογίας και πληροφορικές, και έχουμε συνεργαστεί με μερικές από τις μεγαλύτερες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες σε διάφορους τομείς σχετικούς με πάταξη γραφειοκρατίας, μηχανοργάνωσης, ανοιχτού λογισμικού, κλπ Θα χαρώ να συμβουλέψω τον όποι ιδιώτη ή υπουργείο δωρεάν, ή πατρίδα χρειάζεται συμμετοχή από όλους, ακόμα και εμάς τους Έλληνες του εξωτερικού. Αυτή τη στιγμή σχεδιάζουμε πλατφόρμα εποικοινωνίας με τον πολίτη και το κράτος (ανοιχτού κώδικα) που ήδη χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στην Αυστραλία. (δεν κάνουμε διαφήμιση, στην Ελλάδα μας θα το δώσουμε δωρεάν εννοείται, αν συμφωνηθεί να δώσει δουλειά το κράτος σε όλα τα παιδιά που σπουδάσαν μηχανολόγοι-προγραμματιστές κ τώρα εργάζονται για ψίχουλα). Η χώρα έχει δυναμικό. Δεν έχει απλά τα απαραίτητα εργαλεία κ τον κόσμο με τη σωστή γνώση και εμπειρία στις θέσεις-κλειδιά. Δεν γίνεται άσχετα στελέχη να παίρνουν αποφάσεις χωρίς να έχουν ούτε μια μέρα διοικήσει χιλιάες άτομα, ή δώσει λύσεις σε θέματα που απαιτούν ειδικές γνώσεις. Ελπίζω ο Προθυπουργός που είναι και οπαδός της τεχνολογίας, να μας επιτρέψει ακρόαση, όπως κ όλων των φίλων που κατέθεσαν τις απόψεις τους μέσω internet. Μέχρι τότε, τις γνώσεις μας τις εκμεταλεύονται ξένες πολυεθνικές. Κλείνοντας να πώ ότι οι λύσεις που έχουμε εφέυρει, είναι ικανές να "κόψουν μαχαίρι" περί τα 30 δις το χρόνο από κρατικές σπατάλες, τα οποία θα μπορούσαν να διοχετευθούν αλλού (συντάξεις, ΑΜΕΑ, παιδεία, δεντροφύτευση, κλπ) Το κράτος όχι μόνο μπορεί να μην είναι σπάταλο, μέσω της υψηλής τεχνολογίας, αλλά μπορεί να είναι και κερδοφόρο (όπως θα έπρεπε, γιατί γραφειοκρατικά δεν διαφέρει από μια εταιρεία) Τάκης Σπετσιώτης Software Architect - Σύμβουλος υψηλής τεχνολογίας