• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Μαυρομμάτης' | 20 Οκτωβρίου 2009, 15:16

    Χαίρομαι που μας δίνεται η ευκαιρία να εκφράσουμε τις σκέψεις μας για την χρήση των κρατικών αυτοκινήτων. Θα ήθελα να τα διακρίνω σε 3 κατηγορίες: α) κυβερνητικά/ βουλευτικά αυτοκίνητα (Υπουργών, Υφυπουργών, βουλευτών κ.λ.π.) β) αυτοκίνητα για τις ανάγκες της Διοίκησης ( Υπουργεία, Δημόσιες Υπηρεσίες, ΔΕΚΟ, ΟΤΑ κλπ) γ) υπηρεσιακά αυτοκίνητα (Αστυνομίας, Στρατού, Τροχαίας, Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, ΕΣΥ) α)Για τα μεν κυβερνητικά, η σκέψη μου είναι να μην έχει κανένας πολιτικός κρατικό αυτοκίνητο, αλλά όταν υπάρχει ανάγκη για επίσημη εκπροσώπηση του κράτους να μισθώνονται κατά περίπτωση και με πλήρη αιτιολόγηση, οι γνωστές λιμουζίνες δημόσιας χρήσεως. β)Για όλες τις ανάγκες της Διοίκησης, να υπάρχουν αυτοκίνητα των 1400 κυβικών, ομοιόχρωμα και σε πολύ εμφανές σημείο η επιγραφή «Υπηρεσιακό Αυτοκίνητο Νο…» Αυτά τα αυτοκίνητα θα βρίσκονται σε κάποιο κεντρικό γκαράζ ανά πόλη και θα παραχωρούνται σε όποιον έχει υπηρεσιακή ανάγκη, θα επιστρέφονται το βράδυ, όπου θα πλένονται, συντηρούνται από τους ίδιους τους οδηγούς των οχημάτων. γ)Ως προς αυτή την κατηγορία (Αστυνομίας, Στρατού, Τροχαίας, Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, ΕΣΥ) είμαι αναρμόδιος να εκφέρω άποψη, διότι χρειάζονται εργασίες που μόνο τα σχετικά αρμόδια Υπουργεία έχουν γνώση κα δικαιοδοσία. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για τις υπηρεσιακές ανάγκες σε ημερήσια βάση και όχι από αξιωματικούς κλπ.