• Σχόλιο του χρήστη 'ΝίκοςΤωμαδάκης' | 20 Οκτωβρίου 2009, 15:06

    Ωραιότατες εξαγγελίες κ. πρόεδρε και καλή η ανάρτηση σχολίων από όλους. Ενδιαφέρον θα είναι να δούμε τι θα γίνει στην πράξη, εάν θα αλλάξει κάτι προς το καλύτερο και εάν θα ληφθούν υπόψη τα σχόλια μας. Γιατί δεν κάνετε αυτό που κανουν ολες οι σοβαρές εταιρείες στον κόσμο. Νομίζω είναι ευκολο να εφαρμοστει απο κρατικές υπηρεσίες. Όποιος χρειάζεται να μεταφερθεί για υπηρεσιακή ανάγκη, παίρνει μαζικό μέσο μεταφοράς, ταξι, τραίνο, αεροπλάνο και γενικά το μέσο που χρειάζεται. Κλέινει το μέσο και πληρώνει με χρήματα της υπηρεσιάς. Ακόμα καλυτερα το πληρώνει από την τσέπη του και μετα ζηταει τα χρήματα από την υπηρεσία δίνοντας την απόδειξη. Όλες οι ιδιωτικές εταιρειες ετσι κανουν χρονια τωρα και ολα δουλευουν μια χαρα. Εφόσον υπάρχουν κανόνες και τηρούνται (πχ διευθυντές με ταξί, υπαλληλοι με μαζικά μεσα κλπ) δεν γίνεται και σπατάλη. Ούτε στόλος αυτοκινήτων, ουτε αγορά αυτοκινήτων, ούτε ζημιές, ούτε βενζίνες και ατασθαλίες και ελεγκτικοί μηχανισμοί που κοστίζουν για να διαχειριζονται ολα αυτά. Κρατικά να ειναι μόνο υπηρεσίες που χρειαζονται οχήματα ΣΥΝΕΧΩΣ και με ειδικά διακριτικά πχ στρατός, ασυνομία, πυροσβεστική, ασθενοφόρα κοκ. Και σε αυτά οι αυθαιρεσίες έιναι γνωστές, ας μπει μαχαίρι επιτέλους. Δεν ξέρω κανένα γενικό διευθυντή , διοικητη, CEO η οποιονδήποτε να του παρέχει αυτοκίνητο η εταιρεία απο δικό της στόλο. Τα υπηρεσιακά είναι μια παροχή σαν τις άλλες και κάθε υπηρεσία να αποφασίσει εαν θέλει να τα παρέχει σαν μέρος του μισθού, Η αυτοκίνητο Η παροχή σε χρήμα.