Άρθρο 28 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Κεφαλαίου Ζ’ – Προσθήκη άρθρου 22Η στον ν. 4795/2021

Στον ν. 4795/2021 (Α’ 62) προστίθεται άρθρο 22Η΄ ως εξής:
«Άρθρο 22Η΄
Εξουσιοδοτικές διατάξεις Κεφαλαίου Ζ’
1. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και του Διοικητή Εθνικής Αρχής Διαφάνειας ορίζονται το περιεχόμενο, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία συμμετοχής στο πρόγραμμα επαγγελματικής επάρκειας διαχειριστή κινδύνων, ο τρόπος, η διάρκεια, η διαδικασία παρακολούθησης, ο τύπος του πιστοποιητικού που χορηγείται, καθώς και κάθε άλλο συναφές διαδικαστικό θέμα σχετικά με την εφαρμογή του άρθρου 22Γ.
2. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και του Διοικητή Εθνικής Αρχής Διαφάνειας καθορίζεται πρότυπο ετήσιας έκθεσης του άρθρου 22Δ και παρέχονται οδηγίες σχετικά με τη σύνταξή της.
3. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και του Διοικητή Εθνικής Αρχής Διαφάνειας καθορίζεται πρότυπο Μητρώου Κινδύνων του άρθρου 22ΣΤ και παρέχονται οδηγίες σχετικά με τον τρόπο τήρησης και επικαιροποίησής του.
4. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών, κατόπιν γνώμης του Διοικητή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, δύναται να ορίζονται επιπλέον προϋποθέσεις, υποχρεώσεις και κωλύματα για την εφαρμογή της παρ. 4 του άρθρου 22Γ.
5. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, καθορίζονται η μορφή, οι προδιαγραφές λειτουργίας του Κεντρικού Αποθετηρίου Κινδύνων Διαφθοράς, το είδος και ο τύπος των στοιχείων που διαβιβάζονται και τηρούνται από τους υπεύθυνους για την ανάπτυξη και εφαρμογή του Πλαισίου Διαχείρισης Κινδύνων των φορέων προς την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, ο χρόνος έναρξης λειτουργίας του Κεντρικού Αποθετηρίου, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του άρθρου 22Ζ.».

  • 30 Νοεμβρίου 2022, 20:58 | Basiliy

    Bravo welldon

  • 30 Νοεμβρίου 2022, 20:18 | Φώτιος Μανδάνας

    Θεμελιώδες πρόβλημα της ελληνικής νομοθεσίες, η έλλειψη σαφέστατων κανόνων και ενεργειών καθώς και ποινών, ειδικότερα σε θέματα διαφθοράς.

    Δυστυχώς, όπως προαναφέρω, το άρθρο αυτό, επιβεβαιώνει την ελλειπή και συνήθως σκόπιμη, παροχή εξουσιοδότησης στην κυβέρνηση, για ουσιαστικές ενέργειες διαμόρφωσης του Νόμου, μακρυά από την διαφάνεια της Βουλής, με διαφαινόμενο στόχο την χειραγώγηση της έννοιας του Νόμου, συνήθως, προς ευνοήσει συμφέροντα και συγκαλύψει φαινομένων διαφθοράς.