• 2. Το εδάφιο ε) της παρ. 2 του άρθρου 8 να συμπληρωθεί ως ακολούθω: « 2. Τα ΤΠΑ και ΠΠΑ περιλαμβάνουν κατ’ ελάχιστο: α) περιγραφή της υπάρχουσας κατάστασης και των σχετικών αναγκών, β) τους ειδικούς αναπτυξιακούς στόχους του οικείου τομέα / φορέα ή της οικείας περιφέρειας, με τους οποίους προβλέπεται να αντιμετωπισθούν εν όλω ή εν μέρει οι διαπιστωμένες ανάγκες, καθώς και την αντιστοίχιση των αναπτυξιακών στόχων με προτεραιότητες και συγκεκριμένες προτεινόμενες κατηγορίες έργων ή και συγκεκριμένα έργα και την τεκμηρίωση της εκτιμώμενης αναπτυξιακής επίδρασης και συμβολής αυτών στην επίτευξη των τιθέμενων στόχων. γ) τους δείκτες εκροών και τους δυνητικούς δικαιούχους δ) τους αναλυτικούς χρηματοδοτικούς πίνακες, ε) τα γενικά κριτήρια επιλογής των προς ένταξη προτεινόμενων έργων, τα οποία θα συμμορφώνονται μεταξύ άλλων με τις απαιτήσεις της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες (ν. 4074/2012) και ιδιαίτερα με το άρθρο 9 αυτής, στ) τον προσδιορισμό της Υπηρεσίας Διαχείρισης του προγράμματος ζ) την τεκμηρίωση της συμβατότητας με τις προτεραιότητες του ΕΠΑ και της συνάφειας με άλλες πολιτικές, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και αυτή για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη». Τέλος, η Ε.Σ.Α.μεΑ. προτείνει, όπως άλλωστε η παρ. 2 του άρθρου 68 του ν.4488/2017 επιβάλλει, στην ανάλυση συνεπειών ρυθμίσεων του εν λόγω σχεδίου νόμου να συμπεριληφθεί ειδική ενότητα τεκμηρίωσης της συμβατότητας των προτεινόμενων ρυθμίσεων με τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και των ειδικών συνεπειών των προτεινόμενων ρυθμίσεων στα άτομα με αναπηρία.