• Σχόλιο του χρήστη 'Ευαγγελία Δράκου' | 15 Σεπτεμβρίου 2019, 16:46

    Με αυτές τις τακτικές ο θεσμός της κινητικότητας κρίνεται ανεπαρκής, καθότι δημιουργούνται κρατικοί υπάλληλοι δύο ταχυτήτων και επιπλέον εκτός από τον αποκλεισμό της δυνατότητας μετακίνησης των ίδιων υπηρετούντων υπαλλήλων, αποκλείεται και η δυνατότητα της υποδοχής επιστημονικά καταρτισμένων υπαλλήλων, οι οποίοι ενδεχομένως να επιθυμούν να μεταταγούν/αποσπαστούν στον ΕΦΚΑ από έτερους Φορείς, εφόσον ο ΕΦΚΑ αποτελεί σήμερα έναν Φορέα με Περιφερειακά Τμήματα σε όλη την Ελλάδα, γεγονός που τον καθιστά ικανό για προσέλκυση εργαζομένων ακόμη και υψηλής ειδίκευσης, έναντι άλλων Φορέων. Καταστρατηγείται έτσι ακόμη και ο ίδιος ο ορισμός της κινητικότητας (http://apografi.gov.gr/kinitikotita.html), ο οποίος μεταξύ άλλων υποστηρίζει τα ακόλουθα: Για το ανθρώπινο Δυναμικό της Δημόσιας Διοίκησης: Παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε υπάλληλο να αξιοποιήσει τα τυπικά προσόντα του, να εμπλουτίσει την εργασιακή εμπειρία του αλλά και να υπηρετήσει σε θέση υπηρεσίας, η οποία βρίσκεται στον τόπο επιλογής του. Για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις: Ενισχύει τη στελέχωση των υπηρεσιών, εκεί όπου υπάρχουν πραγματικές ανάγκες, μειώνοντας το χρόνο εξυπηρέτησης του πολίτη. Βοηθά στην αποκέντρωση και την ενίσχυση περιφερειακών δημόσιων μονάδων και υπηρεσιών. Ουσιαστικά, οι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ και του ΕΤΕΑΕΠ παραμένουν καταναγκαστικά εγκλωβισμένοι σε δύο Φορείς, ο οποίοι δεν τους επιτρέπουν (εφόσον ορισμένοι «ειδήμονες» το έχουν εισηγηθεί), το αναφαίρετο δικαίωμα της επαγγελματικής σταδιοδρομίας και ανέλιξής τους (αναφέρομαι και σε όσους πληρούν επιστημονικά – τυπικά προσόντα, σύμφωνα πάντα με την εκάστοτε προκήρυξη), σε έτερο ΝΠΔΔ στο οποίο έχουν επιλεγεί, αλλά ωστόσο, δεν τους επιτρέπεται η μετακίνηση, δηλαδή, εν ολίγοις τους τιμωρούν αντί να τους επιβραβεύσουν.