• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΑΚΟΥΜΑΚΗ' | 16 Σεπτεμβρίου 2019, 13:40

    Στην παρ. 2 του άρθρου 73 του νομοσχεδίου προβλέπονται οι νέες αρμοδιότητες της Υπηρεσίας ΓΕΜΗ με αντίστοιχη τροποποίηση του άρθρου 2, παρ. 2, περ. β του ν. 3419/2005, μεταξύ αυτών των αρμοδιοτήτων έχει συμπεριληφθεί και ο έλεγχος νομιμότητας στις περιπτώσεις που αναφέρονται στην παρ. 10 , α και β του άρθρου 7 του παρόντος Νόμου. Ειδικά ως προς την περίπτωση της παρ. 10 β του άρθρου 7 του παρόντος νόμου (Ν.3419/2005) που είναι η εξής: "β) Από την αυτοματοποιημένη καταχώριση και δημοσίευση των πράξεων και στοιχείων της ανωτέρω παρ. 10.α) εξαιρούνται οι πράξεις Εταιρικών Μετασχηματισμών του ν. 4601/2019 (Α’ 44)" , ο Νόμος 4601/19 προβλέπει την έκδοση εγκριτικής απόφασης του Περιφερειάρχη του οργανισμού τοπικής αυτοδιοίκησης δεύτερου βαθμού, συνεπώς δεν νοείται έλεγχος νομιμότητας της Υπηρεσίας ΓΕΜΗ, αφού η αρμοδιότητα αυτή προβλέπεται ρητά στο Ν.4601/19 ότι ανήκει στον Περιφερειάρχη. Συνεπώς θα πρέπει να διαγραφεί η περίπτωση της παρ. 10 β του άρθρου 7 του Ν.3419/2005 από την αρμοδιότητα ελέγχου νομιμότητας του ΓΕΜΗ.