• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστάσιος Καπνοπώλης' | 17 Σεπτεμβρίου 2019, 15:39

    ΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ 4399/2016 (Α' 117), 3908/2011 (Α' 8), 3299/2004 (Α' 261) ΚΑΙ 2601/1998 (Α' 81) 1.Στην υποπαράγραφο Β της παρ. 2 του άρθρου 7 του ν. 4399/2016 διαγράφεται η αναφορά «-53-Ταχυδρομικές και ταχυμεταφορές δραστηριότητες». 2.Στην υποπαράγραφο Β της παρ. 2 του άρθρου 7 του ν. 4399/2016 αντικαθίσταται η αναφορά «-05-(Εξόρυξη άνθρακα και λιγνίτη) έως και -09-(Υποστηρικτικές δραστηριότητες εξόρυξης)» ως εξής: «-05-(Εξόρυξη άνθρακα και λιγνίτη) και -06-(Άντληση αργού πετρελαίου και φυσικού αερίου)». To παραπάνω σημαίνει πως σχετικές πλέον δραστηριότητες αποτελούν επιλέξιμες προς ενίσχυση επενδύσεις. Σε μια περίοδο που η στόχευση των εθνικών πόρων για τη μεγιστοποίηση του αποτελέσματός τους σε όρους βιώσιμης ανάπτυξης (παραγωγή, περιβαλλοντική διάσταση, εξαγωγές κλπ), θα πρέπει να κατευθύνεται σε κλάδους που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στο ΑΕΠ της χώρας και σε κλάδους όπως προκύπτουν από την Εθνική Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης (RIS), η παροχή δυνατότητας επιχορήγησης σε αυτό τον κλάδο (ταχυμεταφορές και εξορύξεων) αποτελεί ενέργεια αναχρονιστική που στερεί πόρους από πραγματικά παραγωγικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Εισήγηση για αφαίρεση της σχετικής διάταξης